četrtek, 16. december 2010

Bolje




Včeraj sem prespala ves dan. To ne moreš verjet. Danes se počutim bolje. Spočito. Čeprav me v prsih še vedno tišči.

Najboljša plat tega, da si doma na bolniški, je ta, da imaš čas za zajtrk in da te nihče ne opazuje, kako se bašeš. Če ti poleg tega delata družbo še ti dve prelesni dekleti, pa toliko bolje.

Hvala za vaše lepe želje. So pogrele duha.

10 komentarjev:

  1. Super, da si že bolje!

    In tale zajtrk zgleda slasten. :-) Kmalu boš spet OK!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Sandra...sem stavla sama pri sebi da ne boš zdržala do petka...in sem zmagala :)
    Super da si bolje. Spočij se od 15h potem bo- kot vsak dan- spet pestro ;)
    Joj zakaj je moja malca šele ob 12h :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnje čase sta z Alcesso nekam bolehni. Gre pri tebi za posledice zabadanj v hrbet ali posedanja na mrzlem balkonu? :-)
    Vsekakor dober tek in naglo okrevanje, da penti ne bo ležal kar vnemar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolk pa tale #fruštek" fenomenalno izgleda...
    če te pa to ne pozdravi, nočem nič...

    OdgovoriIzbriši
  5. @Techka: Hvala, zelo prijazno. :)

    @Aleša: Bereš me ko knjigo. LOL

    @Bimbo: Alcessa ni bolehna, ona ima samo močan imunski sistem, ki se zelo rad bori z vsiljici. Jaz sem pa take sorte, da se pustim knocoutirati.

    Ja tisto zabadanje v hrbet je gotovo imelo veliko pri tem. Take stvari jaz vzamem preveč osebno in potem me zdelajo do konca.

    @Maži: Sem zelooo vesela, da se še beremo. :)

    Veš, takle zajtrk se zgodi enkrat do dvakrat na leto, zato naj se ti nič kaj preveč ne cedijo sline. Moj običajen zajtrk je instant kava in dva otroška piškota.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, fajn zajtrk. Pa spremljava.. wauu.. kaki glasovi. Moji me doma sicer odselijo, če tole na glas poslušam, ampak s slušalkami.. ali pa na ful v avtu je pa tole zakon.
    Trenutno v avtu Adele prevrtavam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ha, Sonja, sej če jih malo streniraš, bodo tudi oni kmalu poslušali ''žensko jodlanje''. Ti sam ustraji. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj "ustrajam" :) V avtu mam Adele, pa Macy Grey.. pol pa vsakič slišim, kaj mam to za eno čudno musko :) :) :) se ne dam motit :)

    OdgovoriIzbriši
  9. [[ Moj običajen zajtrk je instant kava in dva otroška piškota. ]]

    lumpa!
    sram naj Te bo ...
    ... od kdaj Primorci tako "kavo" pijemo?


    Dej pocajti se, povej mu, da je dohtar po tv rekel, da je za tako stanje najboljša počasna sivkina masaža v postelji, da pol zaspiš do jutra ko dojenček ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahahaha, iz tvojih ust v moževa ušesa.

    OdgovoriIzbriši