torek, 28. december 2010

Analogno






Evo jih, sveže pečene, analogne fotografije iz Pirana. Črno bele, ker nisem vedela, da sem kupila črno bel film. Ja, saj me je sram ... zelo. Glede na to, da sem v vsaki ulici morala na novo nastaviti vse možne cifre na fotoaparatu zaradi drugačne svetlobe, sem kar ponosna na končni izdelek.

Ha, sem pa vsakič, ko sem pritisnila sprožilec, pogledala na hrbtno stran fotoaparata, kjer bi po vsej logiki moral biti display. Joj mene, joj.

Digitalni fotoaparat in slike, posnete z digitalcem, se zdijo plastic fantastic v primerjavi s temle krasotcem. Navdušena sem!

18 komentarjev:

  1. Ampak fotke so pa fenomenalne!
    Kot v dobrih starih časih :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo. a ni fino in smešen občutek tako kot včasih.

    OdgovoriIzbriši
  3. A pol si si skener tud že kupila?

    Tole s kukanjem na display tudi mene večkrat preseneti, če imam v rokah kako starejšo mašino. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Andreja, Ana: Ja, je res poseben filing držat v rokah star fotoaparat in z njim slikat. Kot v starih časih, ja, hehe.

    @Techka: Mah, sva si sposodila en skener, pa ni delal. Potem sem šla pa v mesto skenirat teh 5 slikic in sem padla dol, ko so mi rekli, kolko to stane. Tako da zdej ne vem, al bi kupovala svoj skener al se bom znašla kako drugače. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bom pogledala pod posteljo... Enega sem imela, pa mi je zavzel preveč prostora pri računalniku, pa sem ga potem spravila v škatlo. Samo zdaj nisem več prepričana, če je škatla še pod posteljo. Ko smo preurejali se ne spomnim, da bi jo kje videla. Ampak bom pokukala. OK?! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super!
    JAz sem ti pa še hotla pametovat (v mislih če bodo barvne) da je ful razlika na kateri papir ti jih razvijejo. Kodak je tak bolj rumen, ta drug Konica al ker že pa bolj moder. Sam na črnobelo se pa ne spoznam NIČ:)
    Uglavnem super za nov hobi:)

    OdgovoriIzbriši
  7. @Techka: Ja, dej. Čeprav ima zadnjo besedo pri tehničnih stvareh naš računalničar, alias moj mož. :)

    @Tina: Vsako pametovanje skrajno dobrodošlo. :)

    Sej zdej mam že enga barvnega not, pa ne me vprašat katerega. Priporočili so strokovnjaki, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako gre že tista: če niso vile, je pa lopata, ali nekaj podobnega. :-)
    Lepe slikce za eno začetnico, ampak tiste barvne v prejšnji objavi so mi bolj všeč. Lahko zdaj od začetnice pričakujemo kakšen eksperimentalen podvig tipa analogec : digitalec?

    OdgovoriIzbriši
  9. Nostalgično.
    Si nam naredila skomine. Danes pade Piran, mogoče Koper, Izola...

    OdgovoriIzbriši
  10. Najbolj mi je všeč fotka s skuterjem.

    OdgovoriIzbriši
  11. @Bimbo: Ja, na digitalcu si upam slikat več različnih motivov, ker lahko sproti vidim, kaj izpade dobro in kaj ne. S temle analognim zaenkrat slikam samo zelo trdo stoječe stvari, ker drugega še ne upam.

    Dobra ideja tale z bitko med digitalcem in analognim fotičem. Hm ... Morda se pa zgodi. :)

    @Viktorija, pejte, kaj čakate. Do konca tedna bo še lepo vreme, ne. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ni ga čez klasični aparat in čb film! Zlasti za fotkanje arhitekture ali portretov. Digitalec se lahko skrije in še pokrije z rjuho za povrhu hehehe. Edini problem nastane razvijanje fotk, ker tega nihče več ne počne ročno (vsaj ne da bi jaz vedela) in nikakor ne dobiš ven čb fotk, ampak čb z odtenkom modre, rjave ali neke druge barve.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ni mi še uspelo zlest pod posteljo... Mogoče mi bo jutri. Če ja, bom poročala, če sem ga našla. Prah vem da bo tam, za skener pa še sporočim! :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Skenerja ni. :-(

    A zdej v šoli kjer delaš skeniraš fotke, al razmišljaš o nakupu svojega skenerja?

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala, ker si iskala.

    Sem našla enega fotografa, ki skenira direkt film in to ves film za malo več kot 3 evre. Tako da bom kar tam skenirala.

    OdgovoriIzbriši
  16. Jst bi pa sam vprašal kater pa je analogc ce ni skrivnost :)
    dobre fotke.

    OdgovoriIzbriši