ponedeljek, 01. november 2010

Ženska nečimrnost

O, lejo, lejo ... 


Sem tuhtala in tuhtala, kako bi na novo zastavila tole moje pisunsko mesto pod soncem in seveda se nisem domislila nič kaj pametnega. Tako je na koncu prevladala moja ženska nečimrnost in me prelisičila v to, da spet nekaj malega napišem.


In sedaj vi kao pričakujete nek super hud zapis o čefurjih ali RKC ali modrookem sodelavcu, ampak žal boste dobili samo mene in moja nova granny style očala. Klinc, sem si rekla, tako lepa očala sem si kupila, da jih moram še komu pokazat. Khm, no ja, pokazala sem jih tudi že svojim znancem in sorodnikom, ampak nikomur niso posebej všeč. Mislim ... ljudje okrog mene sploh nimajo občutka za estetiko.

Prepričana sem, da se strinjate z mano, da je nakup novih špeglov, najlepših špeglov ever, enkraten dogodek, ki kar kliče po ponovnem odprtju bloga. In prepričana sem, da imate bralci mojega bloga neverjetno afiniteto do vsega lepega, zato ni dvoma, da so vam špegli tipa stara mama iz risanke Muc Silvester neizmerno všeč.


PS: Pomanjkanje pohval si bom razlagala tako, kakor da vam je ob pogledu na moja super duper očala zastal dih in zato ne morete spesniti ustreznega hvalospeva mojim woodyallenovskim plastičnim okvirjem. Sicer pa ... dobro blago se samo hvali, mar ne?

32 komentarjev:

  1. SHE'S BACK!
    Tako obliko očal le iz slonove kosti, sem jaz na faxu nosila brez stekel, sam zato ker se mi je zdelo, da so stajliš:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Khm ... se ti je samo zdelo, da so stajliš? Mene M heca, da zdej, ko sem na modi, koram bit stajliš. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. noro ti pašejo!!! men so ta očala tudi drugače ful ušeč, samo se mi zdi da mi ne bi pasala. pa sedaj že itak imam ena. nikar ne poslušaj nevoščljivcev.:P
    super, da si nazaj!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Itak, da so očala megastična. Evo hvalim, hvalim, hvalim, v kombinaciji z zelenim šalom pa sploh sekajo. Dobro si se odločila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeeej, nazaj si :) Sem te kar pogrešala..
    S temi očali in zelenim šalom pa sploh zažigaš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ☺☺☺☺☺
    Like it!!! Očala in tvoj comeback.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma to sem bolj mislila, da očal sploh še nisem potrebovala pa sem nosila le okvir, ker se mi je zdelo, da me naredi bolj stilsko dovršeno:). Sigurno pa, da ima kak vpliv tudi okolica. Meni se zdiš na fotografijah zadovoljna, če pa so razlog očala, veš le ti:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, kolko pohval. A se bijite, da bom v nasprotnem primeru spet nehala pisati? :D

    Hvala. Lepo vas je spet brati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuuu, ne vem, če si že prej bla taka, ma fuuuul te pomladijo tile špegli.
    Ej, pa ne morem se spomniti, kateri link si imela zjutraj na gmailu, tam pri imenu... en komad na youtubu, sem ga poslušala na ves glas, zdaj sem pa pozabila, kateri je bil. Mater, se staram!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Em, tudi moj emšo obrača cifre prou prehitro.

    Čaki, da pomislim ...

    Te dni sta bla dva: http://www.youtube.com/watch?v=MJBviq4XiV4&feature=related

    in

    http://www.youtube.com/watch?v=W4kTMYhY2ds

    Ne vem, kateri bo pravi. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. sem vedla, da si morm pustit blog med zaznamki :D:D:D:D... ma... lihkar sem si rekla: če je objavla kaj novega gor in si spet odprla blog, pol jo preberem, če ne, zbrišem iz zaznamkov. I felt you! dobrodošla! madona sem te pogrešala!

    OdgovoriIzbriši
  12. Urška: U, yeah, I feel you too. LOL

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdaj si pa čisto taprava učitlca. Ko jih boš čez te špegle pogledala, bodo kar tekmovali, kdo bo hitreje nalogo napisal.

    OdgovoriIzbriši
  14. ojla! Super da si back! In super očala! Tisti čeveljčki gor pa sploh!

    OdgovoriIzbriši
  15. Iiiiiiiii, kok sem pa jaz tebe vesela...
    O očalih ne bom - jih ne maram (kot strahotno kratkovidna sem že od malega živela v prepričanju, da očala pač ne morejo zgledat kul).
    Nove fotke na vrhu so pa fajn. Ena jutranja - kavica, knjiga... Pa ena za nov korak v svet... Prav fino!
    Sandra je nazaj, Sandra je nazaj, jupiiii!

    OdgovoriIzbriši
  16. Mega si z novo pridobitvijo:)Anja

    OdgovoriIzbriši
  17. Jeeee bravo za "vrnitev", očala so pa kulska, če se izrazim v najstniškem žargonu, so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  18. Dame, tanajbolj huda prfoksa v mestu se vam iz srca zahvaljuje, da je niste takoj skenslali iz svojih linkov. Neverjetno poživljajoče je spet brati vaše komentarje. Hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Super za vrnitev...
    Ta stavek mi je pa najboljši :"In prepričana sem, da imate bralci mojega bloga neverjetno afiniteto do vsega lepega..."
    Uživaj v pisanju in mi bomo v branju... Seveda pa so očala "kulska" :)

    OdgovoriIzbriši
  20. In ti na prvega novembra ... vstaneš od mrtvih? Temu se reče dober stil, vključno z očali... :-D

    OdgovoriIzbriši
  21. Tabuji so bili seveda.
    Hvala, da si se vrnila!

    OdgovoriIzbriši
  22. Jeeee, mami Sandra is back! V bistvu lahko rečem le: KONČNO! Ker sem res pogrešala vsakodnevno branje tvojih zapisov.

    OdgovoriIzbriši
  23. Oooo lepo da si nazaj. Pa ful dobra očala ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. Dečue, počaščena sem, da sem v tako imenitni družbi.

    alcessa: Bu! LOL

    OdgovoriIzbriši
  25. Čau, ej pa saj ne morem verjet. Prepričan sem bil, da ko boš spet začela pisat boš pisala samo o pripravi raznih jedi (te zapise sem pač jaz gladko preskočil, hi, hi). No pa danes, dobim ta super zapis, pa še s prekrasnimi slikami :), iskreno povedano sicer očala meni niso nič posebnega (to ne pomeni da so slaba), bolj poseben je tvoj ZADOVOLJEN obraz. In to je res pomembno. Sicer pa jaz očala vedno kupujem skupaj z ženo (in ona z mano), ker res pomembno mi je, da so očala všeč meni in moji dragi, za ostale me baš briga...

    Pa še veliko zapisov ti želim, najprej zato ker ti to očitno potrebuješ, pa tudi zato, ker te jaz rad berem.

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga naša, tale vrnitev pa je šok. Pozitiven, seveda. Sem že premišljevala, "na kateri urad naj te prijavim", da bi te prisilili k ponovnemu pisanju, ker si nas nenadoma pustila na hladnem.
    Prva stvar, ki se mi je vsako jutro odprla, je bil tvoj blog - torej sem dan začenjala s teboj. Hvala Bogu, da sta te srečali pamet in nečimrnost! ;-)))
    Vesela sem, da si back! Pa itak, da super zgledaš - tko z očali, kot s frizuro.
    LP, scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  27. jaz sem pa mislila, da si zaklenila blog in da imajo vstop samo povabljeni. ampak vsake toliko sem pa počekirala :) vesela sem, da si nazaj. in krasna očala imaš, tudi jaz bi nekaj takega, če bi mi črna barva pasala na fris :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Gaj, scrklanka in maša ... CMOK, ljubi vas Sandra u čelo. :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Jeeeeeeeeeee, Sandra is back! Zdaj mora se bRuLa ;P

    OdgovoriIzbriši
  30. bRuLa: Hehe, sem pogrešala (tvoje in moje) pisanje. In prosim, prosim, čim prej objavi slikice iz Avstralije. Pa mail tudi nestrpno čakam. ;)

    OdgovoriIzbriši
  31. Očala so super, moj sin si je pred časom omislil ravno takšna. In super, da te lahko ponovno berem.

    OdgovoriIzbriši
  32. Tukaj se nekdo predstavlja z vašo sliko, pa malo dvomim da ste to vi!? Ali se motim :) http://www.facebook.com/janja.novak.372?fref=pb&hc_location=profile_browser

    OdgovoriIzbriši