torek, 16. november 2010

Vprašanje za deset točk

Ker vem, da ste nadvse razgledano, načitano in sploh velecenjeno občinstvo, vas bom vprašala nekaj zelo zapletenega. Nekaj, kar me mori zadnje dni in tako zelo tare mojega duha, da še spati ne morem.

Pazite zdaj ... vprašanje za deset točk ... ta pogumni lahko vložite đokerja.

Fanfare, bobni ...

Se vam zdi, da bi morala zamenjati tale prekrasen par etno copat za novega? Morda nekaj takega?


Saj sem vas opozorila, da je zapleteno.

24 komentarjev:

  1. Joooj, alcessa. Ti bi morala rečt, da JA. Tako bi si jaz mirne duše nekaj novega kupila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, sem pozabila razložiti svoj odgovor: jaz sem ZA to, da ti nove copate kupi mož. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kateri od treh mož? Dedek Mraz, Božiček ali Miklavž?

    OdgovoriIzbriši
  4. Miklavž. Uni, ki kupuje že zdaj, ker decembra ne bo imel časa. Saj si bila pridna?

    OdgovoriIzbriši
  5. U, poglej, kaj pa imam to na hrbtu? In tole nad glavo? Saj res, angelska krilca in nebeški sij. Morda dobim dva para.

    OdgovoriIzbriši
  6. absolutno je treba zamenjat!! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo, Katarina, upam da si uložila đokerja. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz nosim že eno leto fejk crocse po stanovanju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Če maš filing, da bi rada nove, je pač treba nove ... ampak un nabor tam me ne prepriča, niso dost topli, ne zgledajo mi tolk zdržljivi kot te na tvojih nogah, pa bi za svojo ceno morali biti ... sori :S jp, riskiram, da ostanem brez pik :o

    OdgovoriIzbriši
  10. @O, fuj. Smoger, vidim, da je situacija resna. Ti rabiš modnega guruja, alias mami Sandro, da ti svetuje glede obutve. Kot vidiš, imam zelo dodelan okus. :D

    @M: Ma kaj brez pik, u minus si šla. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo brez kvizkota:)
    Tisti na tvojih nogah so zakon, sam meni osebno za stanovanje prevroči. V hiši sem jih imela najrajši.
    Teli novi "wanna be" so pa tud z etno pridihom, torej kot naročeni za-te.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tile ''wanna-be'' so mi tako lepi. Mislim, da bom res naročila dobremu možu, da mi jih prinese s Portugalske (al s kje že).

    Ja, škoda, da nisi vložila kvizkota. S Katarino si delita prvo mesto.

    OdgovoriIzbriši
  13. Obvezno si jih nabavi oz. naroči enemu od treh prijaznih mož. :-) Luštni so, luštni! Idealni za na tvoje noge!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz bom šla tudi v minus. So mi te tvoje tolk zelo všeč in me tolk zelo spominjajo na madost (jao jao kd a imam pedeset let), da jih tiste (ki so mi seveda tudi všeč) ne premagajo. Dej si raje kaj drugega omisli, ker si pa definitivno bila tolk pridna, da si zalužiš lepo darilce, dva, tri, ...

    OdgovoriIzbriši
  15. ...jaz se pridružujem Tanji. Men so tile tako všeč. In odgovor prve sekunde šteje... torej, jaz pravim ne. Ne daj jih. Oz. če si boš res kupila nove, jih vsekakor ne vrzi stran. Mogoče jih boš pogrešila, ker... so videti tako mehki, topli, domači, tako mamasti :)

    ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. @Techka: Evo, še ena, ki se spozna. :D

    @Tanja, Jozica: Mah, ne, punci ... Se vidi, da ne vesta, kaj je in. Etno in retro mora bit. Copate bodo. Sori.

    OdgovoriIzbriši
  17. Navijam za nove. Anja

    OdgovoriIzbriši
  18. Uf ja, katerega leta sem že imela take? ☺ Sandra, absolutno zamenjati, pa nič na dobre može čakati, oni naj raje kakšne bolj potrebne dodatke prinesejo. Lov za copatami zna biti svojevrsten podvig in avantura☺

    OdgovoriIzbriši
  19. @Anja: Fajn stiski pesti, jaz bom pa napisala pismo. (mož bo pa potegnu kartico)

    @Andreja: Ja, ja. Ženske znamo nardit avanturo iz copat, drži. :D

    @Anonimni: (sem spregledala tvoj komentar :D)

    OdgovoriIzbriši
  20. Imam pa vprašanje
    ali jih imaš še pa bi mi jih prodala!!!
    Resno mislim
    Piši na janezzvezda1.@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Imaš še te ljubke copatke jaz ti podarim nove da zamenjava z tvojimi srčki.Piši na gorjup@him.si
    Ćao

    OdgovoriIzbriši