ponedeljek, 22. november 2010

Voda in jaz

Saj bi lahko vedel, da je skočila v vodo plavalka, me je ogovoril starejši gospod, ki si je z mano delil progo za rekreacijsko plavanje. Nisem bila prepričana, da razumem, kaj želi povedati. To se takoj vidi ... drugače se obnašate, drugačen odnos imate do vode ... nekoč sem bral intervju z Mankočem in ta je dejal, da je voda kot ženska, da jo je treba božati. Ko gledam vas, se vse zdi tako preprosto. A ste dolgo plavala?

Uf, ja, dolgo. Več kot deset let. In res drugače dojemam bazene in vodo kot ostali. Gospod je imel prav. Samo nisem vedela, da se to opazi. Voda je moj element. Tam sem doma. Tam znam pravilno dihati, pravilno lebdeti, drseti, valovati, dovoliti vodi, da me nosi. Z vodo sva eno. Uživam v njej. Neizmerno.

In hkrati uživam v gledanju kogarkoli drugega, ki nekaj obvlada. Violinista v Cankarjevem domu, ki vzneseno odigra koncert, smučarja, ki perfektno vijuga po zasneženi progi, fotografa, ki se plazi po tleh in išče ajboljši kot za najboljšo fotografijo, nogometaša Zidanovega kalibra, ki dela čarovnije z žogo, profesorja, ki vstopi v razred in v trenutku osvji poslušalce, mizarja, ki z roko drsi po ravnokar uspešno končanem izdelku.

Lepo je, če v življenju vsaj nekaj res obvladaš. Če ti je bila naklonjena ta možnost ali danost, da se z nekim športom, hobijem ali poklicem uveljaviš v svojem življenju. To ti daje čar, globino, moč, samozavest. Komaj čakam jutrišnji dan, da šibnem spet na bazen. Ob torkih dopoldan ni skoraj nikogar. Samo jaz in voda. Skupaj kot eno.

PS: Jebela, kje so časi, ko smo punce ob bazenu gledale postavne fante v kopalkah, fantje pa nas. Hehe, smo se imeli fajn.

10 komentarjev:

  1. Lep zapis.
    Sama sem že dostikrat razmišljala o sebi in svojih danostih. Hmmm, kaj pa vem, če so mi ugotovitve všeč...

    PS: Kul preobleka bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. majcha: Draga moja, pri meni boš vedno zapisana kot najboljša izdelovalka tiramisuja. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Voda je res neverjetno super (plavanje tudi). Midva imava nepregledno zbirko fotk, na kateri so različne vrste vodne površine, ujete med veslanjem, in že samo gledati te slike je užitek.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, lepo. Predvidevam, da imata vodne trenutke ujete na fotkah, ki visijo po stanovanju. Nice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Eno (amatersko) vprašanje...a je slog metulj najtežji? A so vsi slogi enako težki?

    Kolko vpliva velikost stopala na hitrost plavanja? To sem nekje nazaj bral, da ima Ian Thorpe ful velike 'plavutke' in da je imel tudi zaradi tega prednost...

    OdgovoriIzbriši
  6. @smoger, ljubi smoger, na taka vprašanja ne samo z veseljem odgovarjam, ampak bi lahko napisala cel esej ... ne, kar diplomsko nalogo. Ne se vstrašit, bom kratka. Khm ...

    Delfin je gotovo tehnično najtežji slog. Najbrž si opazil, da lahko vse drugo plavaš brez težav, delfina pa ne. Pri delfinu je zelo pomembno valovanje telesa, enkrat ko to skopčaš, pol znaš. Je pa tudi najjači slog. Delfinisti so najbolj nabiti plavalci. Se pravi, da igra pomembno vlogo tudi moč.

    Velikost stopala in dolžina okončin igra zelo veliko vlogo pri plavanju. So celo eni testi, ki določajo potencialne dobre plavalce. Ti testi bazirajo na plovnosti in dolžini okončin. Predvsem je pomembno, da imaš roke daljše od povprečja.

    Thorpe ima plavutke. Mislim, da ima 54 cifro noge. Dejansko plavutke. Sigurno mu je to pomagalo pri boljših rezultatih, ampak je bil pa tudi profi. Svaka mu čast.

    Sem pa imela čast videti legendarnega Popova v živo na SP v Rimu. Tip je bil bolj suh od mene, nikakav, žgoljav, pa je podiral svetovne rekorde kot za šalo. Car.

    Khm ... sem rekla, da bom kratka, bom končala tu, če ne ne bo konca. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za odgovore.
    Thorpe ima res plavutke...glede na višino telesa.
    Ne vem res od kje meni metulj style :S Se vidi, da gledam plavanje in vaterpolo le na OI.
    Še eno vprašanje...kdo je po tvojem mnenju zmagal v tisti tekmi na OI Phelps al Čavić?

    Phelps = Micheal Jordan = vesoljc

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesoljc ... LOL

    Phelps ali Čavić? To bo ostalo zapisano kot eno večnih vprašanj, skoraj kot Hamletov biti ali ne biti. Ej, ko sem gledala prenos v živo, sem itak skakala v luft, ker sem bla prepričana, da je zmagal Čavić. In potem sem bla besna, ko so razglasili za prvaka Phelpsa, kao da gre za teorijo zarote in tako dalje. Ampak če gledaš posnetke, se jasno vidi, da je Čavić slabo odplaval zadnje zavesljaje in še zajebal, ker je imel predolg zadnji podvodni zavesljaj, kar ga je zelo upočasnilo, Phelps se je pa odloču, da bo naredil še enega nadvodnega in je dubu zlato.

    Pa tudi ... Phelpsa in celo njegovo ekipo bi linčali, če se ne bi vrnil z osmimi kolajnami, tako da ... Ajde, naj mu bo. :D

    Ta posnetek je dober: http://www.youtube.com/watch?v=aCmQd-FLbvw&feature

    OdgovoriIzbriši