ponedeljek, 29. november 2010

V soju nogometa

Vsak ima svojo precepcijo romantičnega večera. Vinček, sveče, dobra glasba ... in tisto, kar počnemo odrasli.

Ampak, ko je dan za tekmo, je pač dan za tekmo. Dragi možek, stiskanje bo počakalo do jutri. Prisedi.

29 komentarjev:

  1. Čaki mal, a pri vaši hiši TI vabiš NJEGA na FUZBAL? Pa on sploh ve, da bi tisoči moških po svetu ubijali, da bi meli tako ženo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. In še več žensk bi ubijalo za takega moškega. LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Sandra, za dejanje napisano v objavi, pa še bolj za napisano v komentarju.

    ps: toliko pišeš, da komaj utegnem brati, nikakor pa ne utegnem kaj komentirati. Vidi se, da imaš "nujo" po pisanju. Sicer te pa še raje berem odkar si se ponovno vrnila.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Gal, kaj naj rečem, laskaš mi. Zelo. :)

    @Tina, zamudila si galaktično tekmo, nezemeljsko igro Barse ... 5 : 0. Neviđeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Berem ja! Bolezn is in the House pa me je kr odrezal.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izženite hudiča! Bom vibrirala v vašo smer. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kak je trava lepo pokošena na igrišču :-)))))Carska tekma kja?

    OdgovoriIzbriši
  8. Hali, hahaha, zdej si me spomnila na prijateljico, ki jo je sodelavec vprašal, kak avto so kupili, pa je rekla ... rdeč. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. popolna žena si!
    (čeprov, po mojih izkusnjah, kot velika fanica športa, lahko povem, da sem imela še vedno probleme s tipi kadar sem objavila, da torek in sredo me zvečer ni, ker je liga prvakov)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nihče ni popoln. Sem pa športni navdušenec, to drži. In vidim, da nisem edina. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja glej barva ji je bila všeč, ne? Saj rdeč avto je lep, ni važno kakšna znamka :-)
    Na mojem blogu te nekaj čaka :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hali, najlepša hvala, zelo sem počaščena. Objem. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ojej...temu jaz pravim GSS (green screen syndrome). :)
    Pr meni oče (odkar smo uštimali vse ta nove programe), ko je pred TV, gleda samo še fuzbal. Jaz pogledam na leto 2 tekmi.
    Basket pa bolj redno (Evroliga in NLB liga...včasih ko sem doma še ACB). Recimo, vse skupaj 1 tekma na mesec.

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitivno boleham za tem tvojim sindromom in se niti slučajno ne mislim zdravit. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je to blo domače v90ih...navijal za Juve...
    Ob našem igrišču ob nedeljah se je igral mali nogomet in košarka.
    Tisti, ki so čakali, da igrajo nogomet so imeli s seboj mali radio in poslušali rai in mi, ki so igrali basket smo tudi zraven poslušali. Italijani so imeli nekaj legendarnih komentatorjev (Bruno Pizzul, pa tisti zeelo star ki je imel značilen glas...je komentiral le prek radia...žal je že pokojen) in oddaj (Guida al campionato, Domenica Sportiva...in seveda 90esimo minuto) tisti čas.

    OdgovoriIzbriši
  16. Itak, itak, te oddaje sem vse gledala. In enkrat, ko sem bla v Udinah na Udinesejevi tekmi z očetom, je zraven naju sedela ena zelo stara gospa v beločrnem dresu s tranzistorčkom na uhu, strastno navijala in nas obveščala o rezultatih na drugih igriščih. Noro.

    OdgovoriIzbriši
  17. :) In ne pozabimo še Mai dire gol.
    Cel vikend in še dlje se je govorilo o nogometu. Italijani so nori na fuzbal. Po mojem mnenju imajo oni najtežjo ligo na svetu. Tam igrajo take obrambe, igralci so pod hudim pritiskom,...

    Pol zihr veš kdo je Pinturicchio.

    Za koga navijaš/si navijala v Serie A?

    Kako že gre tista pesem?
    Una vita da mediano
    a recuperar palloni
    nato senza i piedi buoni
    lavorare sui polmoni ...

    OdgovoriIzbriši
  18. Se strinjam, italijanska liga terja svoj davek. Jaz se samo spomnem, ko je Capello nadomestil Sacchija na klopi Milana in je bil videt ko nedonošeno dete, po enem letu je bil zguban ko starec.

    In napori so neverjetni. Domače prvenstvo, liga prvakov, liga pokalnih zmagovalcev, svetovno, evropsko, prijateljske tekme z reprezentanco ... In še vse, česar tifosi ne vidimo (sprejemi, večerje ...). Ne bi si želela takega življenja.

    Jaz sem bla Milanista, še iz časa, ko je bil Milan res najboljši klub na svetu. Ko so prvi začeli igrati 4 4 2 in jih ni razbil nihče.

    Ej, tega mudela Pinturicchia ne poznam ... sploh.

    Haha, vita da mediano, ja, lepa. Sem pa spomnla, ko so na eni od teh oddaj o nogometu zajebavali Del Piera. So šli k njemu na trening in je ena voditeljica, ki je vedno igrala dvornega norčka, plezala gor po Del Pieru in mu prigovarjala: ''Sono piccolo e son nero, sono Del Piero'', al pa ''Del Piero, sbattimi in panchina''. :D

    Ma so ble prou dobre te oddaje. Midva s fotrom sva jih stalno gledala in jaz sem bla vedno simultana prevajalka, ker moj oče še po 30 letih življenja na Obali, ne zna nič italijansko.

    OdgovoriIzbriši
  19. Meni so bli fajn ti njihovi komentatorji na oddajah..tisti starejši (eden je bil sin enega od umrlih nogometašev Torina če se ne motim), ki so bli res pravi stručkoti.

    Imaš pa tle intervju z Del Pierom v radijski oddaji od Fiorella, Viva radio 2:
    http://www.youtube.com/watch?v=2zmuRL1zfbg

    En dober film o navijačih v Italiji je Ultra:
    http://it.wikipedia.org/wiki/Ultr%C3%A0_(film)

    Aja...moj oče navija za Partizan. :D Valda tvoj stari ni Delija? :D

    Je pa očetu vedno bil všeč Đajić. Nor je bil nanj. Pa še Cruiff, Van Basten, Pele, Best. Pravi, da bi Best bil najboljši nogometaš vseh časov, če ga ne bi žural...Kako že gre tisto? Maradona, Pele, Best ( analogija: good, better, the best)..če se ne motim.

    LP

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja, ja, jaz sem se kot mula učila o nogometu najprej od očeta, ker sem ga vedno spremljala na treningih in tekmah in iz teh oddaj, ker so bli res hudi strokovnjaki.

    Hehe, ne, moj oče ni Delija. Nekaj časa je spremljal Hajduk, ko je bil tam še Prosinečki. Sicer ga pa nisem nikoli vprašala, kdo je njegov omiljeni nogometaš.

    Hvala za linke. Ta film si bom snela z neta.

    OdgovoriIzbriši
  21. A tisto knjigo, ki sem jo omenjal par zapisov nazaj, si pobrala dol?

    OdgovoriIzbriši
  22. A misliš Bosanski kuhar? Tiste nimajo pri nas. Jo lahko naročiš samo preko spleta v Zagrebu. Pa se potem nisem šla tega.

    Al misliš kiro drugo?

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja, lahko jo dobiš zastonj...

    OdgovoriIzbriši
  24. Tle...2 knjigi:


    1. Bosanski kuhar na scribdu:
    http://scr.bi/bKuejM
    Opozorilo: Prvo se moraš včlanit v scribd in pol pa ko boš hotla downloadat, naloži na scribd kak file (jaz sem kar nek power point s slikami) in nato lahko sesaš dol.
    2. Te zanima kaj so jedli/pripravljali med 1.sv.vojno na/ob Soški fronti? Tle maš:
    http://bit.ly/awBShD

    OdgovoriIzbriši
  25. Krasno, hvala lepa. Will do. :D

    Ma to se oni hecajo, al so res jedli vse to na fronti?

    OdgovoriIzbriši
  26. Najbrž ne.

    Je pa scribd uporabna zadeva.

    OdgovoriIzbriši