petek, 26. november 2010

Tišina



Prija tišina, ki nastopi, ko zapade sneg.

In prav paše sedeti poleg toplega radiatorja, brati in srebati čaj.

Morala bom spet v čajnico po nove zaloge čaja.

Berejo se The Kite Runner, Trdobojec in The Complete Prose of Woody Allen.

Preživite lep konec tedna.

10 komentarjev:

  1. A tale knjiga je pa s šolske knjižnice;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ne, moja. Za malo past oči. ''Doma'' iz Vale Novak.

    OdgovoriIzbriši
  3. O lepo. Jaz morm tud počas po kaka knjžna božičkova darila:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri nas mamo tud tišino... tišino prehlajene losulje namreč (ja, spet)... zdaj vsaj vem, kakšen je občutek, če imaš na glavi ogromno, težko rogovje... (bo že :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, krasno. Ampak, jutri gre mami Sandra v center, če nas ne bo čisto zamedlo, in se ustavi v čajnici. Kaj piješ? ''Ne, hvala'' ni pravi odgovor. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa neznansko všeč okus čaja Ljubezen od Sonnetorja. Ta vedno in zagotovo pogreje, pa če vse druge ljubezni zatajijo. Martita

    OdgovoriIzbriši
  7. o, Woody ...

    ... Woody je car za take čase ...
    ... se mu še vedno nasmejem - je pa pri meni bolj poletno branje (ne, ne vem zakaj ...)

    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  8. Blajo, đes' bre bolan?

    Kako sem vesela, da si našel pot nazaj sem, hehe.

    Woody je car, ja, se popolnoma strinjam.

    Preživi lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. pa tu sam ...
    ... čitam o bijelom govnu ... ;)

    sej sem skozi tuki (več za mašino kot v pojstli), sam ne kracam ves čas po komentarjih, samo berem/gruntam/pišem ...

    topli pozdravi v belo noč ...

    lp, b


    p.s.
    za woodyjem pa paše en reviwal Jeroma ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Aha, vidi, vidi, Jeroma it is ... Takoj ko se izkopljem iz zdejšnjega čtiva. Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši