torek, 09. november 2010

Tattoo

Pri nas doma smo šli med tribaliste, divjake.

Mož si je naredil tattoo. Meni so tattooji skrajno seksi. Ne vsi, seveda, ampak tale definitivno je.


Sedaj je na vrsti še mami Sandra. Nastal bo v predelu križa, ker me tam najbolj ščipa. Leta, kaj čmo. Prav zanimivo bo videti, kaka bom zgledala na stara leta s tattoojem na sebi. Hot sexy granny.

26 komentarjev:

  1. Sandra, kaj si boš pa dala narisat?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha! Pridi bližje, da ti šepnem na uho ...

    OdgovoriIzbriši
  3. A želiš tudi sexi tangice spodi?

    OdgovoriIzbriši
  4. Na tvojo ritko verjetno brez problema :P Na mojo npr. ne bi šlo.

    OdgovoriIzbriši
  5. alcessa: LOL ... LOL ...

    Losje rogovje prepuščam tebi.

    OdgovoriIzbriši
  6. O HUDO!
    Zanimivo ne, da mene so tudi vsi spraševali kako bo pa to, k boš stara pa tattoo na riti. Ma jaz na to nisem nikoli prej pomislila. Boljš zguban Tattoo kot pa štrleči joški pa zgubana koža čez:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina: A na ritki ga maš? Opa. Sexi mama. A ga bova primerjali? LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni so tudi tatooji sexi. :)) Jaz ga imam tudi na križu, zato ti lahko povem, da se pripravi na "malo" bolečine. :))) Ampak to si itak vedela. Zdaj ne vem kako velik bo tvoj tatoo, ampak pri meni je šel malo proti ledvicam in tam boli kot svinja. Ampak sem imela letos namen iti po še en tatoo. :) Tokrat na zgornji notranji strani roke, nimam pojma kako se temu reče strokovno. :) Ampak tam baje pa še bolj boli. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa res škoda, da nimam tatuja na riti. Bolj sem stara, bolj napeto kožo mama tam. :-D

    OdgovoriIzbriši
  10. @NatashaMay: Hvala za namige. In srečno pri naslednjem podvigu.

    @alcessa: Do štiridesetega te loči še nekaj let. Morda bi pa vendarle razmislila o tattoojčku. Naprimer o ... ptičku. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma ja na tam nekje na boku.
    Tetoviranje je blo zame bolj dokaz poguma, izziv, kot želja po "sex simbolu":). Imam ga že 14 let.

    OdgovoriIzbriši
  12. Takem s črvičkom v kljunčku? :-D

    OdgovoriIzbriši
  13. alcessa: Vidim, da si punca dodelanih detajlov. LOL

    OdgovoriIzbriši
  14. alcessa: Kaj pa kaka ptica z golšo? Tako se ji bo z leti večal mešiček. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Po principu: kakor gospodarica, tako domača žival? Bom razmislila... NOT.

    OdgovoriIzbriši
  16. hm meni se zdi to zelo zelo zelo veliko. nimam pa nič proti majhnim, skritim tatujem.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nina: Velik pa je, velik, ampak je naredu tako, da ne kuka ven izpod kratkega rokava. Tako da ... srajca s kratkim rokavom in kravata še vedno gresta zraven, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Waw, seksi ja. Pa veeeeelik.
    Jaz sem pa zajc in ostajam pri poletnem risanju kože ... pa še menjam jih lahko ☺ priznam pa, da sem ob opazovanju spreminjanja svoje kože še bolj prepričana zgolj v risanje :o

    OdgovoriIzbriši
  19. M: A s kano? Kana je skrajno lepa.

    OdgovoriIzbriši
  20. S kano al pa s čim drugim - kar me tisti moment(barvno) piči. Danes dobiš že vse živo. Letos sem imela eno "zlato" zadevo.

    OdgovoriIzbriši
  21. aaaa, že vnaprej dobrodošla v klub tetoviranih :)

    OdgovoriIzbriši
  22. M: Hvala. Danes se grem zmenit, kdaj in kaj. Imam že sprintano slikco. :D

    OdgovoriIzbriši