sreda, 17. november 2010

Slavoje moj

Tina, tole je prišlo preko tvojega FB. Like it.

In vedno znova me fascinira, kako Slavoj operira z angleškim jezikom, kot da bi govoril materinščino - izgovorjavi navkljub. Ampak to so nesmiselne opazke jezikoslovca.

Aja, alcessa, zopet sem začela razmišljati o tisti izjavi Merklove, ko je Slavoj načel temo brezkofeinskega drugega. Hm ...

17 komentarjev:

  1. Točno tako kot praviš. Kako on operira z angleškim jezikom, kljub izgovorjavi je naravnost NEVERJETNO.

    Drugače ga nikoli ne morem gledat in poslušat skupaj ker je pre-komično.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Tina: Ja, sej velikokrat načrtno igra na karto komičnosti. Kot nekoč, ko je predaval na neki ameriški univerzi, kjer je bilo veliko slušateljev temnopoltih, in je led predru z vprašanjem, ''a mate črnci res tako velike kot pravijo''. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi to sem že slišala.
    Men že kot sama pojava deluje komično. Ko pa zamahne z rokami in spregovori, lahko samo gledam in se smejim. Če ga pa dejansko želim poslušati, moram sliko izklopiti:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot da bi Jurija Zrnca gledla :D kar pa pomeni, da je treba dat kapo dol tut slednjemu za imitiranje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na žalost ga nisem sposobna jemati resno - to je prvič, da ga slišim govoriti, zanj sem se nehala zanimati po Spieglovem intervjuju.
    Ne pove kaj tako strašno novega, izjava, da je lastnina nekaj nenaravnega, pa pomeni, da boš morala svoje nove etno copatke deliti z nami vsemi :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz ga pa rada poslušam ... in gledam, kako krili z rokami. Res je, da ne odkrije Amerike, ampak zelo simpatično preigrava številne citate, navedke, pop kulturo in še kaj.

    Sori, Slavoj, copate si bom LASTILA. Sem pač otrok post politične, kapitalistično liberalne, moralo izžete družbe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah, in jaz sem po tihem upala, da dobim ta stare etnoske ... Čeprav, najbrž nimaš moje velikosti, to ima namreč redko kdo. Aja, menda Paris Hilton :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Io no speak English.

    Obožujem nacionalne akcente. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Io sono vero Italiano ... majke mi. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. dottor Rossi FTW!
    http://www.youtube.com/watch?v=NNS4RUm_E70
    :D

    OdgovoriIzbriši
  11. @smoger: LOL ... Rossi je itak zakon.

    Ne vem, če se spomniš ene reklame na italiji, ko je policaj ustavu enega gospoda, ker je prehitro vozil, pa se je gospod delal, da nič ne razume in da je anglež. In ko je že mislil, da mu je policaj nasedel, se je zahvalil svojemu učbeniku za učenje angleščine. ''Thank you Thousand''. Policaj mu je pa odgovoril: ''Si, si, e' fifty thousand''. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. hehe
    Imam prijatla...OŠ je delal v Italiji...neke vrste zamejc...pa reče: 'Ne vidim ure, da grem smučat.'

    OdgovoriIzbriši
  13. LOL ...

    Mi mo pa imeli zraven šole še italijansko enoto in je blo ful smešno poslušat te otroke, vrstnike, kako govorijo. ''Dej, gremo počečkat questo muro!'' Ali pa, ko so igrali nogomet, so kričali namesto ''dacci sotto'', ''zdoli ga''. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao jao. :)


    Evo še eno italijansko finto....seveda mi jo je ta moj zamejc povedal...
    Oca
    Gatto
    Bene

    Če prebereš vse zelo hitro, dobiš pač khm...zelo kulturen stavek...

    In še beseda putrova:
    PUttana
    TROia
    VAcca

    Evo zdej učim folk grde besede...

    Seveda to na srednji, ko smo imeli itj, smo vedno govorili...profesorci pa itak ni kapnilo...

    OdgovoriIzbriši
  15. Haha, putrova. Kje ste jo našli, haha ...

    OdgovoriIzbriši
  16. To je koncentrat..in zelo uporabno daleč stran od Italije. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz ga ne morem brat, ampak poslusat ga je prav kul. Enkrat sem bila na njegovem predavanju - neprecenljivo :) Res ne odkriva Amerike, ampak zelo dobro razlozi danasnji cas - zame najbolj sprejemljiva razlaga pravzaprav.

    OdgovoriIzbriši