nedelja, 21. november 2010

Sarmice


Danes moram izkoristit to dobro kosilo ... jutri bo spet pica, hehe, se pošali moj mož. Priznam, povsem sem se polenila. Nič več ne kuham vsak dan domačih, zdravih, ekoloških obrokov. Otroci jedo v šoli ali vrtcu, midva z možem pa kakor kateri utegne. Ampak, včeraj je bila paella, danes pa sarmice. Dober priokus bi moral trajati tja do naslednjega konca tedna.

14 komentarjev:

  1. A mož pa nikoli ne kuha?

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimni: A veš, kako je s tem ... Moj oče še danes po tridesetih letih življenja v istem stanovanju vpraša mojo mamo, kje so kozarci. Moj mož ve, kje so kozarci, hvalabogu. Ve celo, kje sta spravljena salama in kruh, tako da si večerjo prištima sam. Morda bo najina hči vzgojila moža, ki bo znal ocvret jajce na oko. Ne vem.

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo, sarmice, to bo pri nas naslednjič :) ko bo čas za "taveliko" kosilo in ne spet hitro carbonaro ali pizzo.
    No, mi smo se crkljali pa z mesnimi cmočki v omaki namesto sarmic. Ampak zelje doda svoj okus.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Sonja: Mmm, carbonara, polpetki ... Takoj se zdilam za taka hitra kosila, takoj. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj veš, tudi dobrega se človek preobje :) Carbonara je pri nas sicer v moški domeni, jaz je "ne znam" narest :) Pa testa za pizzo tud ne, pa še kaj bi se takega našlo :)
    Zadnje čase pa mi dišijo take manj običanje jedi: krompirjev golaž z zelenjavo, pa sarmice, danes sem skoraj dala kuhat boranijo (svinjski golaž s stročjim fižolom, če kdo ne ve). Pa kak ričet al pa jota :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnjammmi! Jaz sem vcasih naredila vegi sarmice s sojinimi kosmici. Domov priden s praznim kovckom in nakupim vso mozno hrano - s kislim zeljem vred ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, samo to mora bit pa kriza, a? Da se ti takole zalušta kej domačega, pa nimaš kje kupit. Ti kar tovori, če le dovolijo. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmm, si mi prav lušte naredila. Obožujem sarme.

    OdgovoriIzbriši
  9. Avena: Hladno vreme in sarme morata biti z roko v roki, ne? :D

    OdgovoriIzbriši
  10. ...evo me, sem že tu. Strela, kakšna sreča, ravno na sarmo sem uletel. :-)

    Priznam, da sem tudi zaradi pomanjkanja časa malo "out", a tudi sicer mi ne bi padlo na pamet, da bi vsak teden preverjal ugasle bloge, če so slučajno feniksirali. Sem pa očitno imel nek občutek v jetrih, da povezave k tebi nisem dokončno izbrisal. :-)

    Hm, dobrodošla in... laaačen! Za sarmo lačen.

    LP, Bimbo :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čeprav nisem vegetarianec so mi ljubše zelenjavne od klasičnih.
    Vidim, da je čas za problačenje. Vsi se preoblačijo:) Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  12. @Bimbo: V bistvu sem ti že nekaj časa nazaj na tvojem blogu povedala, da sem povratnica. Ampak nisi razumel namiga, hehe.

    Ja, sem prou vesela, da se spet bereva ... tudi pri meni. :D

    @Tina: Ja, očitno je čas za preoblačenje. Čeprav so mi danes oblikovalci na šoli djali, da ni dobro in dali predlog za nekaj drugega. Mah, bom vidla. Nisem jaz profi tako kot oni.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sandra, saj bi že morala vedeti, da sem okorne in površne pameti. Morda tudi ženskih možganskih tokov ne dojemam prav dobro... sploh tako hitro spremenljivih žensk. :-)
    Skratka, nisem Bimbo kar tako, ampak z razlogom. Zato mi je šele zdaj kapnilo, zakaj je kakšen obiskovalec k meni zašel s tvojega domnevno že ugaslega bloga. Vesel sem, da nadaljuješ.

    OdgovoriIzbriši
  14. @Bimbo: Ne, ne, nič nisi okorne pameti, niti slučajno, hehe. Kdo bi razumel ženske dandanes, še jaz jih ne. Sebe poskušam doumeti že 32 let, pa mi bolj slabo ratuje. :D

    Welcome back, ata los.

    OdgovoriIzbriši