četrtek, 11. november 2010

Ritno rogovje

Malo suspensa ...


Ja, tule je. Moj mali tattoojček. Čisto svež in čisto moj. Moje ritno rogovje, kot se je izrazila alcessa. Kar ne morem se ga nagledati, hehe.

Kuga se pa gre? Pa še mati je in tri ima ... Sramota. A kar takale bo okrog hodila?

Ti, sam tole je pa seksi, veš. Jaz bi te kar malo ...


Mami, a to boš mela gor do smrti?

Jao, jao, da me vidi baka.

43 komentarjev:

  1. :-D KRASN.

    (BTW, tvoj mož ma tudi lep tatu, sem pozabila povedati)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, če to ni lep kompliment! LOL

    Hvala lepa, gospa Losova. Ampak ''ritno rogovje'' je pa izjava leta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja no, hec je na prvem mestu (sama sem tak tip, da mi dan brez smeha ni preveč vreden) - potem pa včasih pozabim na dejstva (to ni bil kompliment :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ja, kuga se ven vlečeš, priznaj, da že iščeš silhueto ptička. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ful, ful lep...
    (no, tud možev je lep, tvoj je pa men še boljši:)

    OdgovoriIzbriši
  6. @alcessa: Uuu, brezmejne možnosti. :D

    @anonimni: Nečujem dobro ... Dej še enkrat ponovi. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau. Nice. Very nice.
    jaz sicer nisem pristaš tatoojev, ker je tale "do konca življenja" res dolg. Kaj pa vem... Nisem tak tip za okraske. Ker jih ne rabim ;)
    Bi pa imela en sam tatoo. Za večno. In sicer poročni prstan. Im imam že motiv. In če bom kdaj rekla da, bo ta potrjen ne z žlahtno kovino, ampak s tinto pod kožo :) In seveda sva oba za.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, tole je pa zdej zelo in, tetoviranje poročnih prstanov.

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aja? Nisem vedla, da je to in, ker nimam pojma, kaj je in in kaj ni. Mi je pa ... smiselno. Pač... za večno. kar tatoo je.

    Vprašanjce... je to prvi tatoo al je pač ede in edini? In, bolečina od 1 - 10. Koliko?

    Bemtiš sm firbčna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Jozica: Tale gospod je že fuuul takih tattoojev naredil, vsaj po slikah sodeč.

    To je moj prvi tattoo, če je zadnji, ne vem. Zaenkrat ja.

    Gospod mojster so djali, da je v predelu okrog ledvic precej boleče. Menda tako, kot da bi bila na depilaciji. Kaj pa vem ... Po treh porodih ni nič več boleče. Meni je bilo za 5.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma, ne, kje ... Pretiravam, manj kot 5. :D Ni hujšga, res ne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tetovirani prstani so kar dobra ideja :-) Moj sicer ni, vendar ga praviloma ne dam dol, ker se mi zdi nujno potreben del telesa, torej bi ga lahko dala tudi tetovirati...

    OdgovoriIzbriši
  13. Torej je res "in", tud v tujini. Pol je ziher kul :)
    Jz pa moram prstan dol devat (ne, ni zaročni), zaradi osuševanja medprstičnega prostora, če ne nastane tam mala gljivična sprva mestna državica, ki jo je treba že v štartu osušiti in zakanestenirati :)

    ...je pa ideja (za že poročene) kot darilo za kako obletnico :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo, pa je res lep! In niti ni tako majhen. :-) Naj ti ga mož lepo maže...

    Kako dolgo je pa trajalo?

    OdgovoriIzbriši
  15. Anede je, hehe. Trajalo je pa 45 minut.

    OdgovoriIzbriši
  16. Niti ni tako dolgo trajalo... Sem mislila da se to dlje riše.

    Mogoče si ga pa kdaj tudi jaz omislim. Potem, ko bom imela tri otroke, in se bodo gospe lahko zgražale: "Kuga se pa gre? Pa še mati je in tri ima ... Sramota. A kar takale bo okrog hodila?" :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Meni je tudi lep. Sploh mi je dosti tatujev lepih. Če bi se znala odločit, kakšnega bi ga imela, bi ga morda imela tudi jaz. Nekje na gležnju. Obseg gležnja se mi še najmanj spreminja, rotfl.

    OdgovoriIzbriši
  18. Nisem prepričana, da se večina ljudi še zgraža okrog tatujev ... ker so tako zelo razširjeni. Ali se motim?

    Žena novega nemškega precednika :-), na primer, ima en tak tribal na ramenu, pa ne vem, če se kdo preveč zgraža...

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovit je! Pa ful hiter ti ga je naredil, men ga je delu vsaj uro pa pol, res pa da je moj barven.

    OdgovoriIzbriši
  20. @K: Hvala.

    @alcessa: V Nemčiji so pa itak skori vsi prepirsani ali potetovirani, a niso? Tako da pri vas tatuji res niso nič posebnega. Na sončni strani alp pa ni tako veliko ljudi potetoviranih in se marsikdo zgraža nad tem. Ampak to sem slišala že prej, pred mojim tatujčkom.

    @Tina: Hvala. Meni se je tudi zdelo, da je bil hiitro konc. Hehe, tolko boljše. :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Sandra, ne vem, živim na vasi, ob obvoznici :-).

    Nekaj se megleno spomnim, da so v nekem cajtngu tatuje označili za mainstream, je pa res, da tukaj obstaja kup enih alternativnih scen, za katere predvidevam, da imajo pirsinge in tatuje radi. Ko sem kupovala svoje doc-martenske, sem tudi najprej iskala na internetu, ali bom zaradi njih postala viden pripadnik desnih ali kakšnih drugih nestrpnežev (čeprav so damsko rdeči), pa se je izkazalo, da ne izražajo nujno pripadnosti sceni, temveč samo splošno kao alternativnost. Najbrž je s tattooji in piercingi isto.
    Je pa res, da se pri nas ženske od določenih let naprej (reciva temu najinih let :-)) precej trudijo za bolj alternativen, rockerski ipd. videz - zgleda, da prehuda tradicionalnost videza postaja prava alter scena. Sem velikokrat spadam tudi sama :-D

    OdgovoriIzbriši
  22. Hm, navzkrižnemu trenerju je najbrž vseeno, če imaš tatto na ritki, ne? Važno da dihaš po francosko.

    In obvoznica je stanje duha!!! For good's sake ...

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  23. Točno tako, najbolj sem si kul, ko imam oblečene ta kratke pajkice in športno majico, pa iPod v uhljih. Pa ene ronk adidaske, da noge ne bolijo. To je živa resnica :-) - jaz sem dejansko odvisna od (š)po(r)tnega francoskega dihanja...

    Na žalost je pri nama v bližini avtocestni most, kjer hrupa očitno ni bilo mogoče dobro zvočno izolirati, zato tudi na balkonu ne ostajava predolgo. So pa okna dobro zatesnjena in hrup ostane zunaj, poleg tega sem se jaz navadila, moj dragi pa niti ne. Na rob mesta sva se selila zaradi cenejših stanovanj in ker je meni bila dovolj mestna železnica na dosegu nog (kar je še zmeraj kar neki hoje, vendar itak rada hodim), bolj centralno bi bilo bolj udobno. Ampak meni je itak vseeno, moj svet je računalnik in postelja s kupom knjig na nočni.

    Aja, nakupovalnega centra pa nimamo v bližini. Kakšne pametne gostilne tudi ne. Kaj šele bazen :-D

    OdgovoriIzbriši
  24. Alcessa, človek se vpraša, ali je to res zato, ker nočemo biti mainstreamovske, ali je samo zato, ker nočemo odrasti?

    OdgovoriIzbriši
  25. K, vprašanje samo je sicer upravičeno in logično, odgovor pa je precej težko dati.

    Če se naša generacija in tista malce starejših raje oblači bolj alternativno kot preveč klasično, potem predvidevam, da je neka taka blaga alternativa prej mainstream kot pa klasika, ki je prisotna bolj na področjih kariere in tam tudi "neobhodna".

    Nemci imajo reklame za Volksbank, v katerih nastopajo ostareli, zamaščeni motoristi, ki se hvalijo s tradicionalnimi hišami, kupljenimi na kredit, se pravi, da so motoristi v vsej svoji opravi del mainstreama. Sem spadajo tudi tatuji in pirsingi, pa seveda usnje.

    Druga stvar: kolikor vem, MTV, Nike ipd. z veseljem hodijo v ghettoje gledat, kaj počne revna mladina, potem pa nam to prodajajo kot alternativo za plačilno sposobne mainstreamovce. :-)

    Naj me noj brcne, če ima to kaj za opraviti z odraslostjo. :-)

    Imam pa svojo lastno definicijo (Kitty, si ravnokar opazila, da se mi ne da delati?) sartorialne odraslosti: odgovorna sem za to, da nisem preveč vpadljiva, če se v to vlogo ne znam vživeti. Se pravi, da minico z leopardovim vzorcem oblečem doma, kadar z možem kuhava na temo "jedi z afrodizijakom", na ulico pa pač ne, ker vem, da ne bi prenesla, da mi ljudje gledajo v noge (BTW, ljudje tudi ne bi). Pika.

    Ker večinoma nisem rada preveč opazna, se tako oblačim bolj ko ne preprosto, istočasno pa moram paziti, da me kdo ne bo omalovaževal, ker bi se mu zdela prerevna in preslabo oblečena (kar se v Nemčiji zgodi redkeje kot na sončni strani Alp).

    Ker imam najraje enobarvne zadeve, rožice in pikice oblečem samo, kadar sem tudi po stanju duha igriva in torej izžarevam rožice in pikice.
    Ker nočem zgledati kot lastna stara mama (predvsem pa nočem, da se ljudje tako obnašajo do mene), ker hočem narediti vtis dinamične osebe, pač nosim kavbojke.

    Vse to je zame osebno stvar estetske odgovornosti - da se zapakiramo tako, da je odziv primeren naši osebnosti in počutju. Tudi to bi znala biti odraslost.

    (seveda pa moramo službeno ipd. upoštevati predvsem konvencije, ampak tale komentar se nanaša na svobodno izbiro)

    OdgovoriIzbriši
  26. Preden naju Sandra nažene s svojega bloga :P
    Vprašanje je bilo sicer pretežno retorično, vsekakor pa ni pričakovalo tako razčlenjenega in ozaveščenega odgovora.
    Ja, mi je jasno, ne da se ti delat. Meni tudi ne, zato:
    strinjam se, da večino alternative skuša pograbiti mainstreamovska industrija, saj mora konec koncev služiti na vseh koncih, in če bi mi alternativci še tako radi nosili samo doma sešite majice in krilca, vsi tega ne znajo, večini se pa tudi ne da ves čas tega početi.
    Po pitanju družbene odgovornosti sva pa nekje na istem: ne bi, da bi naju ljudje imeli za stari, ker po dandanašnjih merilih stari pa res še nisva (se mi je zdelo včeraj na Modrem abonmaju, da sem solidno nižala povprečno starost občinstva v Gallusovi dvorani), sva pa ravno dovolj stari, da se zavedava, da nima dosti smisla izzivati okolice z družbeno manj sprejemljivim vedenjem. Tako da, ja, reciva, da sva odrasli. V najboljšem pomenu te besede - zavedava se tudi, kdaj si smeva privoščiti svobodno izbiro.

    OdgovoriIzbriši
  27. Aha aha, ne da se nama delat: a bi še kakšno na temo vesolja, življenja in rib? :-) Hvala za krasen komentar, BTW.

    Sandra pa je najbrž ravno na mazanju in naju itak nima časa paziti LOL

    OdgovoriIzbriši
  28. Ma ne bi, o tem je že vse Douglas povedal ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ok, grem po otroke v vrtec in šolo, ve pa takole.

    Zdej vem, da sem mainstreamovska, srednjeletna, neodgovorna ... Sem še kaj pozabila? LOL

    Pih, vedve se kar muzajta. Meni je tale tattoojček vseno skrajno kulski.

    OdgovoriIzbriši
  30. Se opravičujem, ampak o tebi ni bilo govora? Samo o mojih leopardjih nogah, ki niso za v javnost, nemških bakicah in zamaščenih motoristih? Aja, pa rožice in pikice...

    (seveda je kulski)

    OdgovoriIzbriši
  31. Jaz sem mali zajček z malo estetskega čuta, pa bom tvoj tatujček takole na zaslonu občudovala ;)

    OdgovoriIzbriši
  32. Sej vem, alcessa. Danes se mi samo reži, sori. Vem, da nista govorili o meni direktno ... samo posredo. :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Jou, jaz bi se tudi samo zaj*bavala... Potem pa pač raje še tebe :-D

    OdgovoriIzbriši
  34. No, zdej ti je pol oproščenega, k si priznala. Vidiš, gotovo se počutiš bolje in predvsem ... lažje. :D

    OdgovoriIzbriši
  35. :D

    Pejdi zdej delat, dost zabušavanja. K, ti pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  36. Pazi, hud ultimat. :D (Joj, tale vinček res sede ... hik). LOL

    OdgovoriIzbriši
  37. Ja, mami. A smem samo tole solato pojest?

    OdgovoriIzbriši
  38. Ja, seveda. Potem pa roke umit pa nalogo nardit. Da bo zvečer risanka. :D

    OdgovoriIzbriši
  39. Zelo lep in zelo zelo podoben mojemu, pa še to ga imam na istem mestu kot ti... že 8 let ;-)

    OdgovoriIzbriši
  40. Anonimni: Vidiš, kako sva usklajeni. :D

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši