torek, 09. november 2010

Počasen deževen dan



Sama v progi. Voda gladko teče ob bokih. Celulit valovi. Dihanje je enakomerno. Preplavam 1000 m. Dovolj bo za danes.

Na tak počasen deževen dan nam ženskam pade cuker. Nekaj milke še imam nekje. Dejmo skuhat še eno kavo. Tokrat iz kofetjere. Bo hitreje.

Motiv za tattoo je izbran. Naj ostane skrivnost. Lahko pa delim tole prečudovito, sončno pesem. Naj odžene oblake vsaj za minuto ali dve.

Kosilo v Sušimami je zadovoljilo brbončice tudi tokrat. Svaka čast kuharjem.

23 komentarjev:

  1. Sandra, kdaj si greš dat delat tatoo?

    In, kakšen fotoaparat uporabljaš? Al maš super telefon, ki dela take lepe slike? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, gospod me pokliče, kdaj bo v Ljubljani. Tako da ... ta teden.

    Fotoaparat je pa Nikon D90, objektiv 18-105 VR. Moj stalni sopotnik.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas imamo sončka, do nebes in naprej (na senčni/deževni/megleni strani Alp) in bi ful pasalo malce it ven...

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja? Potem pa ... moose on loose! Lep sprehod želim. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšen sprehod neki... daylight saving time - tema ko v rogu. Zdajle se losulja gre bacit na gospoda krostrejnerja, pred tednom sem si nabavila nekaj francoskih pop pesmic, pa da vidim, koliko kaj razumem, kadar Francozinje dihajo v mikrofon :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ta tvoj fotoaparat ni tako zelo majhen. No, ene tok je velik kot moj. Pa ga res nosiš prav skoz s sabo?

    Hm, zdej pa res ne bom več smela met za izgovor, da je moj prevelik...

    OdgovoriIzbriši
  7. Aja, tisto s sončkom je bilo mišljeno na splošno: sonce nam podnevi sije že kar nekaj dni. Sploh ne razumem. Ampak čez vikend zagotovo ne do :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. LOL

    Ej, tale zimski/letni čas res mori. Bi prosim kdo predlagal njegovo ukinitev?

    No, tudi krostrejner bi znal fajn obdelat zadnjo plat, ne? Fajn navzkrižno treniri in dihaj po francosko, če se le da.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, ga kar nosim, ja. Na trg, na sprehod, na kosilo ... Kamor je. Malo za popestrit vsakodnevne opravke. Pa še uživam v tem, kako se slika, ki jo vidiš v živo, skompresira na tisto malo sličico na objektivu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa ti ni prevelik za okrog nosit? Očitno ne. Kakorkoli, to, da je nekoliko večji, tudi zame ne bo smel več biti izgovor. ;-)

    Dragi fotoaparat, od jutri dalje boš več časa preživel z mano. :-) MOGOČE te vzamem s sabo celo v službo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pah, ja, je velik, ja. Ampak jaz imam rada velike. :D

    Res pa je, da si je na ta račun, da ga nosim skozi s sabo, pridelal že marsikatero buško, ampak, mu ni hujšega. Rad ustreže mojim željam.

    OdgovoriIzbriši
  12. No, sej tudi sama sem mnenja da je fotoaparat treba uporabljat, ne pa ga gledat doma na omari. Tako da ima tudi moj marsikatero buško. Ampak dokler dela, to ni problem. :-)

    In zdaj tudi vem, kaj bom odgovorila, ko me bo kdo naslednjič vprašal, zakaj imam tako velik fotoaparat. :D

    Uživaj še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  13. Na tak deževen dan ženskam res pade cukr. Jaz sem ga morala cel ljubi dan korigirati.
    Ampak potem, ko se je mojemu ljubkemu sinku v trgovini totalno sfecljalo zaradi nekih piškotov bi mi pomagal samo en velik... krof (in malo dušnega miru).
    Saj res... fotografije so prav takšne... zenovske. Kot, da ni v bližini nobenega ščinkavca?

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajej, ajej, mi imamo tudi potencjalnega sfecljanega ščinavca med nami (po komu neki se je vzel?). Si se vrgla po tleh tudi ti in še bolj kričala kot on? Jaz bom to definitivno probala en dan. Sem že skori tam.

    Ane, kako mati prepozna spokojnost na slikah. Bravo, ščinavcev ni bilo nikjer v bližini, niti v radiusu kilometra ne. Kiri balzam za dušo. Priporočam.

    Naj ti jutrišnji dan prinese še veliko družinskih radosti. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja, mene tudi mika, včasih, ja, da bi se vrgla in začela noret.
    Ampak danes se nisem (še).
    Danes se hladim (v tišini vgradne omare, buleč v čan), jutri pa je nov dan.
    Tudi tebi veliko družinskih radosti in zenovske spokojnosti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasne fotke. Res balzam za oči.

    Plavaš? Plavaš? 1km? Vsak dan? Vsak teden?

    A bodo fotke? Modrine nam manjka.....

    OdgovoriIzbriši
  17. Spet plavaš, Super.
    Jaz sem nameravala na tečaj to zimo, pa ne verjamem, da mi bo zneslo.

    Suši, pa lepo zgleda, sam me ne prepriča. Bo treba na Japonsko, da ga bom vsaj poskusila:)

    OdgovoriIzbriši
  18. @Tashky: Ej, če znese grem vsak dan, ja. In približno kilometrček pade vsakič. Ampak sem plavala 10 let, tako da je to malo lažje.

    Fotke z bazena? Hm ... Kaj naj slikam? Kako čistilka slabo puca? :D

    Hvala za poklon.

    @Tina: Jaaaaaa ... Plavaaaam. Sede, ful. Sto na uro. Sem že čisto not padla.

    Pejdi na tečaj, kaj se zgovarjaš, da ne utegneš, valjda utegneš. Dej bova skupi šli na bazen, če se že na Rožniku nisva srečali. ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Aja, Tina, še to. V Sušimami delajo sami Japonci. Še Slovensko ne znajo. No, razen postrežčkov, tisti so Slovenci. Ne bo treba na Japonsko.

    OdgovoriIzbriši
  20. Joj, je pozna ura. Vidiš, 'šice delamo grozne napake. Slovenščino poveličujem s pretirano rabo velike začetnice. Vse, da zakrijem čefurske korenine, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  21. Sem mela res dobr namen, sam mam dvakrat na teden plezanje, dvakrat ima Manimejker rekreacijo, pa mi pol ostane sam še petek al pa vikend. Pa glede na to, da sem dve leti na faxu hodila plavat, vem kok časa gre za to, beri sušit mojo glavo. Bom še malo počakala.
    Aja to glede Sušimame že vem. Sam jaz tud ribe jem samo na morju. Tko da si predstavljam, da če bi bila na Japonskem je pač greh, da ne ješ sušija in bi ga:). Kle se ga zaenkrat izogibam.

    OdgovoriIzbriši