sobota, 06. november 2010

Na Martinovo!


V mali kraški vasici med Dutovljami in Repentaborom, ki sliši na ime Kreplje, točijo najboljše Vitovsko. Definitivno. Aja, je že Martinovo? Kako čas beži.


Martinova gos? Hm ... Kje neki ljudje kupijo gos za Martinovo?


Zunaj piha jugozahodnik in mrši lase. Lepo je. Upam, da bo jesen še malo vztrajala. Joj, kostanja sploh še nisem jedla letos.


Na zdravje! Preživite ga lepo.

PS: Flora, vse najboljše.

6 komentarjev:

  1. Ja, čas beži. Kostanja sem se letos kar najedla. Vino pa še pride.

    Martinovo gos boš lahko kupila, če jo boš želela. Počakaj še kak dan, ko ti bodo vsi ponujali samo še gosi - od najboljšega soseda dalje. :-)

    Pa kje si kupila te lepe čeveljce, ki tako super izpadejo na vseh fotkah? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, se vidi, da sem totalni pogan, nikoli prej nisem opazila, da kdo ponuja gosi. :D

    Čeveljci so iz Campers trgovine iz centra Ljubljane. Jaz sem tam stalna stranka, pa otroci tudi.

    Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne fotkice. A gos res kdo pripravlja za martinovo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja: Haha, genau to sem se tudi jaz vprašala.

    Menda jo jedo. In ji dajo ime Martina. LOL

    OdgovoriIzbriši
  5. Kostanja sem se že najedla (namig- nam je pred Maxijem najboljši od okoliških:))

    V jeseni sem ravno začela uživat in tvoje fotke so čudovite.

    Hvala za čestitke, sploh ne morem verjet kako hitro raste.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ok, pred Maxijem, torej. Še ta teden, obvezno. Da si vsaj eno merico privoščim letos.

    Upam, da je zabava uspela in da ste vsi nasmejani odšli domov.

    OdgovoriIzbriši