sreda, 24. november 2010

Frida in jaz

 
Takole sediva na terasi visoko nad strehami hiš jaz in Frida Kahlo, srebava kavo ... tolčeva tekile in se poskušava smiselno pogovarjati o ženskah, moških in osamljenosti. Jaz imam monologe, Frida vneto posluša in vdihava morfij. Jaz kolnem, Frida se mi pridruži, zalučava kozarca v steno in se reživa na ves glas. Nato Frida prime čopič in si poslika v mavec obdan prsni koš. Naslika mene, kako se kregam s sosedo Marijo, ki z viklerji v laseh pride prosit, če sva lahko tiše, ker želi v miru gledati Marija Galuniča na SLO1.

In potem je svicez zavil čokolado ... so me odpeljali.

6 komentarjev:

  1. @Techka: :D

    @Milena: Jaaaa. Fantastično je blo. Na Dunaju. Kocine so šle pokonci.

    OdgovoriIzbriši
  2. aneda :) jaz sem bila prejšnji petek, pa še v Albertino sem skočla pogledat Picassa. Ampak Frida je absolutna zmagovalka :)

    pa z nemščino se bom zdej spoprijela...kjiga pa to... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Milena: Ja, jaz sem tudi bla še v Albertini. Na Picassoju in Michelangelu. Tudi super, krasno. Ampak na Fridi je nekaj posebnega. Tiste slike izžarevajo pripoved, strast, toplino ... No, saj veš, kaj mislim. :D

    @Tashky: Ja, slika je lepa, ne? ;)

    OdgovoriIzbriši