nedelja, 28. november 2010

Ah ...

 
Celovška ni niti slučajno splužena, da o stranskih cestah sploh ne govorimo. Bazen je do nadaljnega zaprt zaradi okvare. Piz ... Še dobro, da se ženske hitro potolažimo s hrano. In literaturo.

8 komentarjev:

  1. Imaš prav. Samo jaz sem knjige zamenjala za štrikanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja sardelce ali sardone ali ... bi pa takoj. Krompir v solati in ... Ej sem postala lačna. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. LOL

    Sardoni so. Na krompirjevo solato se pa nisem spomnila, šment.

    In štikanje je krasno nadomestilo za literaturo. Bravo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo mami Sandra! Slučajno kliknila spet na tale link...in viola...spet si tukaj! Kolk časa sem za luno? Uf, vidim da imam veliko branja za nadoknatit :) Se veselim za vnaprej in nazaj

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, tale je pa uporabna (smrznulo mi govno v guzici...), ohorohoho!
    Se pa absolutno strinjam s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Aleša: Živjo. Mah, mi je ratalo dolgčas brez vas, hehe.

    @Nika: Mujo ima vedno prav. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mami Sandra tvoje objave pa so vedno bolj artish...prav lepo; omega 3, vitamin c in woody v mlajši izdaji. Hmmmmm jaz bi tut, vse troje....

    OdgovoriIzbriši