petek, 10. september 2010

Zlonamernost

Kot ste morda opazili, je bil moj blog zelo zloben zadnje tri dni. Nikogar ni spustil na stran brez sovražnega opozorila, da se vam bo nekaj strašnega zgodilo, če vstopite v temno kraljestvo Mame Sandre. Ampak stvari so se umirile. Moj mož in njegov brat - oba računalniška frika - sta dan in noč buljila v ekran, se praskala po glavi, brisala vaše in moje linke, prečesavala html ... in vendarle našla zmagovit odgovor na nastalo zagato. Ne sprašujte, nimam pojma, kuga je blo narobe.

Tako ... samo da se lahko spet beremo, pa je svet prec lepši. Lep konec tedna vam želim. Počnite nekaj, kar že dolgo niste.

10 komentarjev:

  1. Me veseli, da si nazaj :) nezlonamerna, kot prej :)
    Hehe, jaz že počnem nekaj, kar dolgo nisem. Vzela sem si dopust in dopoldan čisto sama doma uživala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, Sonja. Dopoldan zase ... Krasno! (jaz ga nisem imela že ... ah, dolgo) :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Na srečo je moj tudi take vrste frik, tako da mi je bilo zagotovljeno, da se mi ne more nič hudega zgoditi, če vstopim v "temno kraljestvo Mame Sandre". :))

    Vseeno sem vesela, da je mimo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm, ne vem več, a si mi bolj všeč temna al svetla... :-)))

    Če bo vse po sreči, bom ta vikend počela nekaj, kar še nikoli nisem. Poročilo sledi drug teden.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Škorčica, moja dva sta tudi bila mnenja, da je bila zlonamernost samo navidezna ... ampak nikoli ne veš.

    @alcessa: Mmmm, me že zanima, kaj to je. Naj se načrti uresničijo.

    @Katarina: I'm all evil.

    OdgovoriIzbriši
  6. JAz počnem nekaj, kar še nikoli nisem:(
    Izvajam deušacijo, pa sem mislila da bom pekla!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina, ajej, ajej. To pa ni fajn. Morda jih imamo tudi mi, a? Glede na to, da smo šli skup domov. Bom prečekirala.

    Živa jih je že enkrat prinesla iz vrtca, ampak so ostale samo na njej. Obstaja kar nekaj šamponov, nekateri naj bi imeli takojšnji, 100% učinek. Tako da to ni tako strašna stvar kot včasih, ko se jih nisi rešil ves mesec.

    OdgovoriIzbriši
  8. Flora jih je prinesla! Tko da preglej Živo! Juno pa jih ni imela, jaz grem pa zdajle v preventivno pranje. Si ne predstavljam, da pridejo v mojo grivo:(

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, bom, hvala. Fajn spucite golazen.

    OdgovoriIzbriši