sreda, 01. september 2010

Vrečka za telovadbo

Še dobro, da drugi razmišljajo namesto mene. Pri Andreji sem zagledala čudovito vrečko za športno opremo in se spomnila, da moram tudi jaz narediti eno za Manco. In to prec.


Pel je šivalni stroj, odvijala se je nit, škrtale so škarje ... in tukaj je. Vrečka za športno opremo. Ura se bliža enajsti zvečer, zato so barve na sliki malce jesenske.


Meni je všeč. Upam, da bo tudi Manci.

20 komentarjev:

  1. SUPER JE!!!! :-)
    Itak da ji je bla všeč, a ne?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je!
    Joj Sandra jaz sem pa prestavla za en dan in sicer sem otroka poslala brez nje v vrtec:(.
    Tko da bo zdele šivalni stroj pel:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo jo, skrbno mami Sandro. Res simpatična vrečka. Hiška je res izvirna, super si se spomnila. Kar pričakuj naročila Mančinih sošolk:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, i alcessa bi, mami S.

    Ah ja, pa sej ne hodim več v šolo :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kjuti vrečka, čisto unikatna in samo njena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pici pici vrečka!! (Ma si pridna. Jaz sem samo poiskala platnene vrečke s potiski mest, ki jih je v zadnjem času nona navlekla skupaj. Imata danes že oba telovadbo.)

    OdgovoriIzbriši
  7. joj hudo, jst sem pa športno vrečko vedno vlačila po plastičnih vrečkah.

    OdgovoriIzbriši
  8. O pridna mamica. Kjut vrečkica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, danes sem imela pouk brez prekinitev od osmih do treh. Rahlo sem izčrpana, zato mi te vaše lepe besede takoooo zeloooo sedejo. Hvala, zlate ste. :D

    Mislim, da je objem zjutraj pomenil, da je vrečka tudi lastnici všeč.

    Kdaj bo vikend?

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  10. evo, skoraj vikend tu!

    in ja, se apologiram ker sem precej odsotna... doma brez neta še, v službi net dela sporadično :(

    (wow kakšne beseda na kupu)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nikar se ne apologirajte, draga Katarina. Če smo eksaktni, je vaša ažurnost na zelo viokem nivoju. Vseeno pa upamo, da dotične službe sporadično obratovanje službene in domače tehnologije kar se da hitro sankcionirajo. :P

    OdgovoriIzbriši
  12. @Sandra: Sedaj je sezona tehle reči:
    http://bit.ly/9QXFo4
    Bo kaj za zimske-dni izdelkov?

    OdgovoriIzbriši
  13. U, ko bi znala, bi. Ti znaš kej dobrega nardit iz tega? Poskusim takoj. Jutri grem na trg. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Iz tega se dela ajvar (žal nima recepta pri roki).
    Opereš, očistiš, spečeš (popečeš) v pečici, odstraniš (='olupiš) (ožgano) skorjo. Od tu naprej vsaj 2 varjanti:
    1.Sir (kak tisti poltrdi..edamec , ipd,) narežeš na recimo temu kvadre mer: 0,5 do 1 cm višine. Dolžina in širina sta odvisni od dimenzij paprike. Okoli oviješ mortadelo in lepo položiš v 'papriški tulec'. Pol te 'polnjene' paprike paniraš (jaca, drobtine) in pečeš. Zraven še paše pomfri.
    2. balzamični kis in česen in imaš solato
    3. zamrzneš in imaš za eno od prvih dveh točk

    off records: Ne vem koko slediš (si sledila) košarki in TV Capodistria, no v glaven Sergio Tavčar (legenda med komenatorji košarke daleč naokrog...imel sem čast ga tudi osebno spoznat), ima svoj spletno stran:
    http://www.sergiotavcar.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Glede pečenja se lih ne spomnem procedure...alu folija pride prav...

    OdgovoriIzbriši
  16. Hehe, po tihem sem upala, da mi boš izdal recept za ajvar. Ampak tole, kar si napisal mi že zdaj draži borbončive, zato mislim, da se bo že jutri pojavilo na našem jedilniku. Za večerjo.

    Košarko sledim v toliko, da vem, kako in s kom igrajo naši, več pa žal ne, ker nimam prave družbe za to. Tale gospod ima pa krasne komentarje. Hehe, a veš, da je moj oče pisal kolumno za Primorski dnevnik (tržaški časopis) v času svetovnega v nogometu. Je namreč trener in so ga tam ponucali. Menda so bili zelo zadovoljni.

    Hvala za link. Vsekakor preberem ob naslednji tekmi naših.

    OdgovoriIzbriši
  17. 1 recept od Smogerja je tudi meni pocedil sline:)

    Moja mam dela najboljše pečene paprike;). Sam ona kupi žakelj ali dva paprik in pol jih cel dan peče (na žaru) vse olupi in potem jih po porcijah pakira v skrinjo in celo zimo pripravlja pečene paprike v solati. Mi smo njeni največji odjemalci!

    OdgovoriIzbriši
  18. Jao, jaz bi tudi take paprike. Dej, ko se spet vidiva, mi boš izdala podroben mamin recept. Ok?

    OdgovoriIzbriši
  19. Bom ob priliki poskeniral recept za ajvar. Pr nas se uporablja en velik, star aluminijast lonec za kuhanje (tudi marmelad,...).

    Paprike v LJ pa so najbolj poceni na Rudniku (seveda na žaklje). Tam se res dobi vse po nižjih cenah kot v centru. Seveda se splača na veliko kupovat.

    OdgovoriIzbriši