nedelja, 19. september 2010

Suh bralno-marmeladni konec tedna

Na Viču se ljudje vozijo okrog v čolnih. Jaz sem vesela, da živim v Šiški, kjer ni rek in potokov. Tako so moje noge na suhem. Skozi podhode pa grem samo še peš.

Nastala je še zadnja letošnja marmeladna zaloga. Slivova.


Po dolgem času sem v roke vzela Sobotno prilogo. Veliko zanimivega. Predvsem intervju z enim največjih intelektualcev in kritikov slovenske družbe ter političnega sistema Borisom Pahorjem. Ste vedeli, da je zopet v ožjem izboru za Nobelovo nagrado za književnost?

Zadie Smith. Obožujem jo. Od kod jemlje tak navdih? Neverjetna je, enkratna, tako ... genijalna v izbiri besed, humorju, pri opisu junakov, interpretaciji ideološko preobremenjene zahodne družbe in kulturno pisane Britanije. Vzemite jo v roke. Super je.

In mimogrede, v Ljubljani je končno nehalo deževati. Aleluja.

8 komentarjev:

  1. Hih, hi, hi mama Sandra, tudi moj vikend marmeladno obarvan...maš kakšno dobro idejo za nalepke? Se priporočam...

    Mene je v SP pritegnil pozornost Kusturica, za kaj več ni bilo časa...

    Zadie Smith...brala On beauty v angl pa mi roman ni potegnil...kaj priporočaš v slo...?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra, ne moreš ti nakuhat toliko marmelade, kolikor je jaz lahko v istem času pojem. Pa še v tako majhne kozarčke jo shranjuješ... :-)

    Tokratna Sobotna (začuda) vsebuje res veliko zanimivega branja. Zanima me koliko tistih, ki so/bodo prebrali (zelo dober) pogovor z Borisom Pahorjem, so/bodo prebrali vsaj polovico od vseh knjig, ki so omenjene v članku. ;-)

    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tashky: Uf, tvoja marmelada zgleda hudo profesjonalno. Klanjam se.

    Nalepke se da dat delat po naročilu. Če jih dava natisnit skupaj, morda dobiva popust. ;)

    Kaj svetujem za branje? Joj, kaj pa vem. Isabel Allende poznaš? Hiša duhov je krasna.

    @Bimbo:Če želiš, ti odstopim en velik kozarec. Čisto zares. Ampak imam občutek, da ne boš izdal svojega imena, da ti jo pošljem. No, če ja, piši na zezelj@gmail.com.

    Od Pahorja sem prebrala Moje suhote in polovico Nekropole. Nekropolo sem si sposodila v knjižnici in sem jo morala nujno vrnit preden sem jo sploh prebrala, ker je bila rezervirana. Je pa zelo težka za brat. Jaz sem jo morala par dni pustit primiru, da sem se nehala trest.

    Drugače pa gospod piše knjige kot jaz objave na blogu. In verjetno so čisto vse čudovite. Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra od srca hvala. Veš, skupaj z ženo sem dobil še taščo, ki ima klet. V tej kleti se vsako leto čudežno nabere množica kozarčkov z vso mogočo njamarijo v njih. Te vedno znova nosimo domov in nekaj časa živimo v dvomih: hraniti ali požreti. Seveda prej ko slej zmaga druga opcija. Tudi zato zelo dobro poznam težave s (pre)velikimi-za-eno-rundo kozarci in (pre)majhnimi-za-pravega-sladkosnedca kozarčki. :-)

    Doslej sem prebral le Nekropolo - na mah, a bolj zlagoma. Res ni lahkotno branje, zato Pahorja priporočam v odmerkih po 1-2 knjigi na leto v presledkih. Ko sem že pri priznanjih: med mnogimi "nedokončanimi branji" imam na vesti take težke kalibre kot so Cankar, Jančar in celo Golobove Svinjske nogice. Najbrž jih hranim za penzijo. ;-)

    LP, Bimbo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo so uvrstili Tanovića in Kusturico v isto številko. Itak zmaga intervju s Kusturico.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Bimbo: Smem prinesti kozarce marmelade v klet tvoje tašče v hrambo? Moji so vsi zloženi v hladilniku, kar ni najbolj praktično.

    Kako nisi bral Cankarja pa Jančarja? Kak Slovenec pa si? (šala, Ante, šala)

    Hm, Nekropola mora dobiti svoj epilog še preden dajo Pahorju Nobelovo za književnost.

    @smoger: Ej, a veš, da še nisem prišla tako daleč. Prebrala intervju s Tanovićem, s Kusturico pa še ne (v bistvu ga nisem še niti odkrila). Zdej si pa uničil presenečenje. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra hvala, a ne moreš, ni dober čas, klet je zdaj že polna. Morda bolj spomladi. ;-)

    Slovenec? Nikakršen! Niti na Triglavu še nisem bil. :-)

    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  8. @Bimbo: LOL ...

    Pol te pa šišam. Bla na Triglavu že dvakrat. Enkrat v rani mladosti, pa še malo kasneje. Seveda je obakrat tako ukazala ... khm ... predlagala slovenska mati. Ni blo druge, sem mogla jet.

    OdgovoriIzbriši