sobota, 04. september 2010

Sobotne pridobitve

Neverjetno, kako človek ceni konec tedna, ko se vrne v službo. Jutra, ko se ti nikamor ne mudi, so neprecenljiva.

Zjutraj sem s svojim vozičkom odrajžala na trg. Gospa, ki prodaja zeliščne mešanice, je z olajšanjem povedala, da se je sezona čajev spet začela.


Moja korošica na ekološki tržnici je dejala, da jo zebe, ampak prejšnji teden je bilo menda še hladneje, samo 6 stopinj. Med drugim sem kupila zelenjavo za v juho in juhica že diši za mojim hrbtom.


Kupila sem tudi rdeče paprike, ker jih bom zvečer polnila po smogerjevem receptu. Končni izdelek bom pokazala jutri. Komaj čakam.


Ko sem šla mimo gob in borovničk, sem se obrnila stran, da me ne bi premamile, pa šopkov tudi nisem upala pogledati. Sploh. Fige so pa zmagale.


Še malo pa gredo v pečico orade s krompirjem. In komaj čakam, da odprem domač teran.

Preživite lep konec tedna, pa kaj finega pojejte.

7 komentarjev:

  1. pazi jo, juhica po vseh protokolih :)
    tudi jaz bi padla pri figah, paprike sem pa kupila za pečt od mojega kmeta iz prekmurja.
    kakšen luksuz so jesenske tržnice...

    OdgovoriIzbriši
  2. darjeeling: Juhca po protokolu mora bit, če ni tapravo kosilo. Če bi mela radio v kuhnji, bi naštimala še venček domačih, da bi bilo vzdušje popolno. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. še ena, ki bi padla pri figah... pa pri oradah in pri paprikah... naj bom zdaj vesela, ker nimamo tržnice? nak. nisem. nisem :(((

    OdgovoriIzbriši
  4. Tržnica je zame osebno eden večjih plusov v naši prestolnici. Sploh pa zdaj, ko imajo tudi ekološko pridelavo na eni strani.

    Zadnjič je moj mož šel po dolgem času v McDonalds in je imel še dva dni prebavne motnje. Seveda se je jezil name, da sem ga razvadla z zdravo hrano. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, jaz tudi padam na fige... pa orade... pa juh'ce... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fige? Pri nas pa fige padajo, po tleh ... Preveč jih je, pa jih nima kdo pojest. Pa sta samo dva grma ...

    S.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kaka škoda fig. Bi se kar ulegla na hrbet pod to vašo figo in držala odprta usta, hehe.

    OdgovoriIzbriši