petek, 17. september 2010

Šišenski posebnež


Živemu človeku se vse zgodi. Danes ni nihče zlagal medu na tekoči trak za menoj, danes sem obtičala s trolo v zalitem podhodu med Celovško in Tivolsko. Slike naše trole so že obkrožile svet. Moram spremljat jutrišnje naslovnice in današnja večerna poročila, morda bom glavna zvezda.

Potniki, ujeti na eni izmed trol, med katerimi sem bila tudi sama, smo namreč nemočno poslušali, kako je crknil motor avtobusa v meter globoki luži od koder ni bilo spasa.

Zanimivo, kako ljudje različno reagiramo v kriznih situacijah. Šofer je hladen kot špricer čakal, da bodo avtobus potegnili na suho. Neka gospa je začela kričat, da voda vdira v bus, en gospod je imel predavanje o rudarjih, ujetih globoko pod zemljo, nekdo je vprašal, če sme kaditi, večina potnikov pa je bila prepričanih, da stojimo zaradi prometnega zamaška. Mami Sandra pa je vzela iz torbe mobitel in poklicala center za obveščanje. Tam pa so me vezali h gasilcem. Menda sem bila prva, ki je javila, da je karkoli narobe v podhodu med Celovško in Tivolsko.


Medtem so nas mimoidoči slikali, snemali in nam mahali. Med njimi so bili tudi fotografi raznih časopisnih hiš, vsaj po fotoaparatih sodeč. Gospodična za mano se je pošalila: Joj, jaz se pa nisem nič uštimala zjutraj.

Zanimiv dan. Res. Nekaj posebnega. Ko je postalo jasno, da nam gasilci ne bodo kaj dosti pomagali, smo si drug za drugim sezuli čevlje, zabredli v blatno vodo, ki nam je segala do riti, in se rešili iz utaplajajočega se busa. Potem sem bosa nadaljevala pot do doma. Zdaj sem tudi uradno šišenski posebnež.

16 komentarjev:

  1. Joj Sandra, najbrž res ni fer, ko sem tukaj na suhem in se režim, ampak sem si tvoj opis zelo živo predstavljala in sem se na glas smejala. Upam, da si ti in vsi ostali iz avtobusa v redu in da več kot par nasmeškov ta dogodivščina ne bo pustila.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. @Tanja, ti se kar smej, jaz sem se režala celo pot do doma. Po moje sem bla res videt malo čiv čiv. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa so tisti fotografi pustili malo grenak priokus. Sprašujem se kako bi taisti reagirali, ko bi folk v busu bil resno ogrožen. Mogoče pretiravam.

    OdgovoriIzbriši
  4. In smešno je, da nihče ni opazil 'lužice' in obvestil policijo,... in bi tako bilo manj težav.

    OdgovoriIzbriši
  5. sandra, tut mene si nasmejala, ker moram pa čez 3 ure od doma, mi je situacija vedno manj smešna... u bistvu sem ob zadnjih novicah že resno presrana :/ mogoče se tule najdeš na kaki slikci: http://www.zurnal24.si/slovenija/zaradi-vode-zaprta-celovska-184783/galerija

    OdgovoriIzbriši
  6. @smoger: Malo pred nami je še šla ena trola mimo, ampak je bla tanova in jim je ratalo. Naša je bla pa tastara in jo je komplet zalilo. Crknla elektronika.

    Ja,drugače sem se pa navadla, da vedno pokličem, če kej resnega vidim. Ni blo prvič, da sem prva poklicala v primeru česa resnega. Danes mi je bil hecen predvsem šofer, ki je najbrž odgovoren za potnike, pa ni niti s prstom mignil, ko smo obtičali.

    Drugače pa verjamem, da smo bli strašno smešni, ko smo kukali ven skozi zarošene šipe in čakali, kaj se bo zgodilo.

    Jaz sem bla pa sploh že čisto histerična (od smeha), ker je ta teden rekordni po številu pripetljajev. Noro. :D

    @alcessa: LOL ... I'm getting used to it, as you can see ... LOL

    @Mašon: Šment, nič nisem bla na dnevniku, hehe. Srečno, kamorkoli greš. Pa previdno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj Sandra ne morem verjet. Ravno D. sprašujem kakako je mel šofer pamet zapeljat v tako globoko lužo! Pa D. pravi: Pa si ti vidla kok jih je blo gor? Nato pa odprem tvoj blog!
    Nasmejala si naju do solz!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. @Tina: Ta teden sem sama sebi joke, ne morem verjet, kaj se mi dogaja. Jaz se samo še režim. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Zares je bilo hecno danes sprehajati se po Ljubljani. Cisti kolaps na trenutke. Vse je stalo na mestu. Upam, da ujme hitro ponehajo. Bi pa mogla vsaj malce zaplavati. Mogoce bi bila poj na slikah ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zares je bilo hecno danes sprehajati se po Ljubljani. Cisti kolaps na trenutke. Vse je stalo na mestu. Upam, da ujme hitro ponehajo. Bi pa mogla vsaj malce zaplavati. Mogoce bi bila poj na slikah ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj Sandra, še jaz se pridružim režanju za ekranom..pa saj ne moreš verjet...ta objava je neverjetna - pa kot da bi se dogajalo kje drugje v Indiji, pakistanu in ne v Lj...

    Nasmejala do solz....

    OdgovoriIzbriši
  12. @Anonimni: Sva se hecala z enim fantom, ki je šel dol skupaj z mano, če uprizoriva kak šou, da prideva na naslovnico, ne vem, da bi me nesel štuporamo, al kaj vem kaj. Jebela, vsi so na slikah, samo mene ni nikjer. Pa to ne moreš verjet. :D

    @Tashky: :D Veš kaj bi morala imet? Sport Bili torbico, da bi ven privlekla napihljiv čoln. V Ljubljani nikoli ne veš.

    OdgovoriIzbriši
  13. Rešilne čolne nujno uvrstiti v obvezno opremo mestnih avtobusov. Kdor tega ne bo dal v predvolilni program, 10. oktobra niti slučajno ne dobi mojega glasu. Povej naprej.

    LP, Bimbo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. @Bimbo: To bi te dni gotovo bila zmagovalna predvolilna obljuba.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ampak dejansko ste bli ogroženi v trenutku, ko ste izstopili iz busa. Takale povodenj komot dvigne cestni jašek in če kdo pade v tak jašek je izgubljen.

    OdgovoriIzbriši