torek, 28. september 2010

Sestra Desa

V dvigalu pritisnem petko, pa grem najprej dol, v klet. V kleti vstopi hišnik in pravi, o, soseda, kako lepo, da ste prišla po mene. Evo, vidite, zdaj imate svojo stevardeso, odvrnem jaz. Hišnik pa v smeh. Stevardesa ga je spomnila na en šiptarski vic, ki ga je moral povedati.

Se peljeta dva Šiptarja z letalom pa enega prime srat. Njegov prijatelj takoj pokliče stevardeso. Sestra Desa v nebesa, spustite avion na kolesa, treba koljega da baljega.

Kaj bi mi brez hišnikov. Hahaha ...

2 komentarja:

  1. He he he...
    Dobr je ta o Šipcih...zimzeljen...
    čeprav sem ga jaz slišal v drugi verziji....

    Sestrades, reci piljotic da spusti ljetalic...
    moj koljega oće da baljega...

    OdgovoriIzbriši
  2. @maži: Ta tvoj je še bolj originjal. LOL

    OdgovoriIzbriši