nedelja, 26. september 2010

Polnjene paprike


Mi smo že snedli današnji zvarek. Od kar sem spet v službi, prav pogrešam doma kuhano hrano. Polnjene paprike so šle za med. Komaj čakam kislo zelje in repo za kako dobro joto.

Dober tek, če še niste jedli ali pa se ravnokar odpravljate k mizi.

11 komentarjev:

  1. Laaaačnaaaaa :( Njams.. kot otrok sem vedno pojedla samo filo in pire, danes pa z veseljem pospravim cel paketek :)
    Ja, čez domačo kuho je ni. Še posebej, če cela družina skupaj pospravi kosilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj da bi moj Manimejker zdele tole vidu, bi me gnjavu:) On jih namreč obožuje, men se jih pa po domače, ne da delat. Tvoje zgledajo odlično. Tebi tudi dober tek:)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Sonja, naši otroci so tudi v fazi file in pireja, hehe. Ampak zmažeta že eno celo. In res je lepo, ko skupaj poješ kosilo. Zelo.

    @Tina: Hvala. Teknile so paprike in teknil je tek čez Tivoli. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, ideja za naslednji vikend... Če ne bodo paprike bodo pa čufti.
    Videt so slastne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Alternativa:
    http://www.coolinarika.com/recept/hercegovacki-japrak

    Seveda domačega recepta ne vem na pamet. Smo pa iz Mostarja dobili semena za raštiko. V SLO nisem zihr, če se jo sploh kje dobi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Končno nekaj za mene:) Jaz mam tudi to blazno rada. Ampak sam filo in pire. Paprika bljek:) lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  7. @majcha: Ane, sezona sarm, polnjenih paprik, čuftov ipd. se začenja. Meni že kar pašejo te zimske jedi.

    @smoger: Hm, zanimiva kombinacija tale z meto. Sem pa drugače bla pri znanki makedonka-ti in sva se zadebatirali o polnjenih paprikah. Ona pravi, da so pri njih polnjene samo zelene ali pa rdeče, nikoli rumene. In da dajo v maso malo popraženega pora poleg ostalih začimb. In da zraven nikoli ne jejo krompirja, ampak kruh in uloženo solato. Zanimivo.

    @Anja: Joj, otrok moj, a ti sploh ješ kej zelenjave? :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri nas (doma) pa se polnijo vse barve r, z, rd...važno je, da niso pre-velike/majhne. Vsekakor priporočam japrak!

    OdgovoriIzbriši
  9. @Sandra: zelenjava bljek:) Sem ti enkrat že napisala. Mesek in sladice so zame. haha Anja

    OdgovoriIzbriši
  10. moja frendica zorica iz srbije polni rdeče paprike in jih ne kuha, ampak peče v pečici dokler tista vodica ne pokuha in so kuhane in pečene in božanske za znoret .

    OdgovoriIzbriši
  11. @darjeeling: Vidi, vidi, tudi pečejo jih. Joj, jaz bi to vse probala. Kako mora biti to dobro ... :D

    OdgovoriIzbriši