sobota, 25. september 2010

Modne muke

Se je že zgodilo, da sem za svoji punci iskala podložene hlače za zimo, pa so mi trgovke odgovorile, da imajo bolj tanke za deklice in podložene za dečke. Aha, deklice morajo biti lepe, čeprav jih zebe, dečki so pa lahko bolj komot in na toplem. Trgovka ni razumela odkritega sarkazma.

Pa sem šla danes kupit kratke hlače zase. Dve trgovki sta mi jih pomagali iskati po veliki športni tgovini. Našli smo samo adidasove mini kratke hlače in adidasove hlače na tričetrt. Jaz bi rada čisto navadne kratke hlače, ne take, da mi gleda pol riti ven oziroma, da mi je v njih vroče. Trgovki se posveti. Aha, mislite moške? Kakorkoli.

V navadnih konfekcijskih trgovinah sem se že navadila, da mi vsi pod nos tiščijo najnovejšo modo, ki meni sploh ne diši, ampak nisem vedela, da je v športnih trgovinah isto sranje. Na policah čaka na tone majic z bleščicami, z dekolteji, z razporki... Ni da ni. Ali si predstavljate, kako stresno je lahko nakupovanje za žensko moje sorte, ki se požvižga na zadnjo modo, ki želi nositi naravne materiale, ki ne želi kazati svojega oprsja in riti 24 ur na dan, ki gre tečt zgolj zato, da ohranja zdrav um v zdravem telesu (in ne zato, da je na ogled)? Vsakič sem čisto dotolčena. Bom sploh kdaj in? Japajade.

20 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče ti lahko pomagam:). Za dekleta ni podloženih hlač, ker jim mame oblečejo (mo)v žabe in čez hlače. Kar se meni zdi tudi praktično, ker si notri nato sleče hlače in je v žabicah in krilu medtem ko so fantje notraj in zunaj v podloženih hlačah, kar se meni osebno zdi pretoplo. Kar sem hotla povedat, je da ker večinoma ni povpraševanja po podloženih hlačah za dekleta in jih zato ni.
    Kar se pa tiče kratkih hlač, te pa razumem. Lahko ti dam namig, kje si jaz kupujem kratke hlače ala trenirka iz bombaža in so nekako do kolen, rit ne gleda ven:) Res da so jim zdaj modno dodali patent, vendar mene to ne moti. Eno je masovka Zara (športni oddelek), druga pa je stari dobri Champion.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tina: Pa misliš, da res ni povpraševanja po dekliških podloženih hlačah, ker deklice nosijo žabice, ali je ravno obratno; deklice nosijo žabice, ker bi jih sicer zeblo.

    Vem, da je večina deklic čisto mahnjena na kiklce in zato nimajo težav ne one ne mame. Ampak nekaj punc je pa tudi tako divjih kot Manca in takrat mame ne moremo staviti vsega na žabe.

    Kakorkoli, podložene hlače vseeno kupim. Fantovske. Pa mirna Bosna.

    Bom šla še v Zaro in V Chempiona pogledat za moje kratke hlače. Hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra jaz se tega spomnim še iz svojih otroških let, ko nisem marala žab za nič na svetu, so ble volnene in so me pikale. Pol mi je pa mami fantovske podložene kavbojke kupovala:)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Tina, hehe, Manca je ista. Če ji zjutraj pripravim žabice, izbruhne druga svetovna vojna. :D Živa je bolj stoična glede tega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz še zdaj kupim kaj moškega, če so ženske zadeve preveč okrancljane ali premalo praktične. Te kratke hlače so prav v redu.

    In problem s pretankimi zimskimi hlačami sem rešila s pajkicami pod hlače: žabe bi namreč morala prati vsak dan, pajkic pa niti ne (pač menjam zokne).

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh je. Moj komentar je izginil. Pa samo primerne kratke hlače sem ti predlagala... http://www.bonprix.si/si/offer.htm?cat=2.11.393.2.22.1.&pr=12070

    OdgovoriIzbriši
  8. @alcessa: Hehe, jaz sem ga dobila na mail, tu ga pa ni izpisalo. To se je že večkrat zgodilo na tem mojem blogu. Se bo že še prikazal, boš videla.

    Drugače pa, ja, bom pa še zase kupovala na moškem oddelku, če ne bo šlo drugače. :D

    Kaki možači sva, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  9. same here, same here!
    Kaj pa če bi namesto žab dala pajkice? Imajo v HM take tanke...mi bomo ubrali to taktiko. Sicer je Pia tudi stoična, samo gredo pa meni žabe na živce že pri samem oblačenju, pa še totalno nepraktične so v vrtcu (če mene vprašaš seveda).
    Kaj pa v chicco si šla pogledat za podložene hlače al pa v BC?

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, pajkice uporabljam tudi zase (kot Sandra edina ve :-))... Tudi zato, ker jih oblečem večkrat zaporedoma, preden pristanejo v pralnem stroju. Moje so sicer volnen, za mulke pa se žih najdejo gladke bombažne ... .-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Aja, kar se možačenja tiče :-) Je že tako, da ženska oblačila praviloma niso dovolj praktična ali pa ne obstajajo ... Zato je večina mojih športnih zadev uniseks ali moških (hlače z odpenjanjem hlačnic, bombažne majice, flis jakne, enkrat celo adidaske...), obstajajo pa tudi izjeme.
    Je že tako, da imam tako baročno postavo, da je prav vseeno, ali oblečem moško oblačilo. :-) In če bi bila preveč okrancljana, bi se ta baročnost stopnjevala do nevzdržnega. :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne mi prawt, ne mi prawt ...
    Bleščice, neverjetni dekolteji, hlače do pol riti ... Če pa greš v Italijo v šoping, je še huje... ga ni kosa brez bleščic!

    OdgovoriIzbriši
  13. @Aleša: Ja, sej se mame potem vedno nekako znajdemo, ampak ta logika mi še vseeno ne štima. :D

    @alcessa: Se spomnim ene tvoje objave o tem, kako nosiš pajkice in kako mame otrokom zakrivajo oči, ko greš mimo. LOL Ta je bla super.

    Jest sem za to, da se baročne obline pokažejo. Ampak brez volančkov, hehe.

    @akvarij: Misliš, da bi mi pristajale kratke hlače, ki imajo na riti bleščeč napis FOLLOW ME?

    OdgovoriIzbriši
  14. Sandra: zdaj jih nosim samo še pozimi, pod hlačami. Ne morem biti odgovorna za te muke...

    Se strinjam. Baročne obline je treba vtakniti v stroga oblačila, ki spominjajo na učiteljico ali ravnateljico. No, vsaj mojemu je v določenem obziru všeč ideja, da je pravzaprav poročen s tršico.

    OdgovoriIzbriši
  15. @Ne, vsekakor ni dobro, da šoferji zapeljejo s poti, da se mimoidoči zaletavajo v kandelabre in da ženske ljubosumno strmijo vate, ko greš vzdolž ulice. Pajkice pod hlačami so veliko varnejša izbira.

    Si te pa predstavljam, ja, kot baročno 'šico, oprijeto srajco, usnjeno mini kiklo in špičaki. Opa, seksi mama!

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  16. Sandra, najprej sem sočustvoval s teboj, saj si me spomnila na moje muke z nakupovanjem enostavnih in praktičnih oblačil.

    Potem pa sem se nenadoma znašel na nasprotnem bregu. Debele hlače za otroka, ki se bo v njih pol dneva kuhal v vrtcu/šoli!? Zato, da mame ne bo zeblo pri srčku? Ste vse mame/žene ubrisane? S to "babjo logiko" sem tolkel hude boje že doma. ;-)

    Ubogaj dober losji nasvet: spodaj pajkice (žabe so za v mlako ali pa za jest) pa bo otroku lepo toplo zunaj in znotraj. Ja, če dete tudi pajkic ne mara, naj se pa skuha. :-)

    LP, Bimbo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. @Bimbo: LOL

    Kira huda kri zaradi podloženih hlač. Ok, bimbo, da te pomirim. Nisem tiste sorte mama, ki otroke prekomerno ščiti, hrani in/ali oblači. V vrtcu smo se vedno slekli v žabice ali pajkice, vedno. Ampak jaz bi svojima dvema deklicama pozimi (pri minus deset) privoščila poleg žab še podložene hlače. Pa se jih ne dobi. Samo to je bil point pisanja.

    V bistvu pa nisem še razmišljala o tem, kako bomo to zimo oblačili najstarejšo, ki je v šoli, ker v žabicah pač ne bo mogla več skakati. Hm ... Will see.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sandra, hvala za pojasnilo, zdaj sem že malo pomirjen. ;-)

    Če daste kaj na staro vzgojo, naj otroci vsaj do 4. razreda nosijo žabe. Tudi fantje! Jaz sem še iz tistih travmatičnih časov, ko smo jih (nekateri) še morali nositi. Groza! Spomnim se jih v drekasto rjavi in temno zeleni barvi - ena hujša od druge, seveda - in da nisem vedel, ali sploh kaj zaležejo. Pravzaprav sem bil in ostal prepričan, da ne.

    LP, Bimbo :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. @bimbo: LOL

    Če bodo potem vsaj približno podobni tebi (v trezno-kritičnem razmišljanju), jim bom oblačla drekaste žabe tudi poleti. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Nemoj Sandra, nemoj. Niso več časi za to. ;-)

    Moje sožalje za zvin. Le kam si gledala, se sprašujem tudi jaz (ne le tvoj mož). :-)

    OdgovoriIzbriši