torek, 28. september 2010

Lady Gaga malo drugače

To pač morate videti ...



Pa še malo obveznega branja za danes.

6 komentarjev:

  1. @Tina: Temu se reče dober komad! LOL

    OdgovoriIzbriši
  2. Video je prima. Popoldne si ga ogledam še enkrat z otrokinjo, me zanima njen komentar. Ona namreč obožuje Lady Gaga. Hmmm, očitno so mimo časi, ko otroci poslušajo samo Mačka Murija in pesmi Janeza Bitenca ipd. Za obvezno branje je pa trenutno premalo časa (je le šele dve ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. @majcha: Hehe, Manca tudi vedno vriska, ko sliši Lady Gaga po radiu, čeprav Maček Muri še vedno zmaga. Sem pa že od parih slišala, da otroci obožujejo Lady Gaga. Sej je na njihovem nivoju (evil).

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra, že nekaaj časa spremljam tvoj blog. Me like.

    Na temo obveznega branja se oglašam. Za pr mej drži, kar piše. Sem tudi srednješolska učiteljica in se popolnoma strinjam z vajinimi ugotovitvami. Poceni prodana površina.

    bytheway boysi si dobri.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Viktorija: Ja, alcessa piše krasne stvari, jaz jo velikokrat malo posvoje interpretiram, ampak na koncu vedno prideva skup. :D

    Hvala za kompliment in lepo pozdravljena pri meni doma, hehe.

    Tile fantje so pa res od sile.

    OdgovoriIzbriši