sreda, 15. september 2010

Kul


 Kulske iz zadnjih dni:

- dekle na kolesu, ki je švignilo mimo mene, je na glas prepevalo,
- sodelavcu se je fajn zdelo, da sem si zapomnila njegovo ime,
- rabili smo varstvo in moj oče je pridrvel naravnost iz Italije (hvala, tata, najboljši si),
- prijateljica in njen mož sta pripeljala zabojček sliv in domačo zelenjavo (srčno),
- bralka tega bloga mi je poslala čokoladno ozimnico naravnost iz Bruslja (brez besed).

Življenje je lepo.

6 komentarjev:

  1. KHM: si vedela, da slovenski novinarji poročila berejo brez hlač? LOL

    OdgovoriIzbriši
  2. Vroče teme so ble na tapeti, ni kej. LOL

    Sem pa enkrat gledala na SLO1, ampak že pred leti ... so kazali, kako na hitro se uštimajo novinarji za branje poročil. Poleti, na primer, pridejo v studijo v japonkah in kratkih hlačah in jim samo zgoraj dajo srajco in reklc. Da so uštimani do koder jih snemajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra, se strinjam, življenje je lepo, če vidiš vse te lepe stvari.
    In res kapo dol, da skozi vse te oblake vidiš sonce. Dan za dnem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj praviš na to? http://noah.blog.siol.net/2010/09/15/srecanje-na-obali/

    OdgovoriIzbriši
  5. @noah: Lepo srečanje vam želim. Jaz imam trenutno toliko obveznosti, da se ven ne vidim. Prostih dni še nekaj časa ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  6. @rozica: Ma sej drugače ne gre, kot da gledaš pozitivno. Morda misliš, da smo pogumni, ampak gotovo se vsak podobno odzove v podobni situaciji. Ohranitveni nagon, nič drugega.

    OdgovoriIzbriši