sobota, 11. september 2010

Glasba

Včasih sem poznala vse možne komade in bende in zgodbe, povezane s komadi in bedi. Na koncertih sem prepevala v prvi vrsti. Na Reading festivalu, na Rolling Stonesih, na Nicku Cavu in Davidu Bowiu, pa na Dublinersih ... Danes glasbe skorajda ne poslušam več, razen Šmentane muhe. Škoda.

Slučajno sem naletela na spodnji komad. Melodija je morda malce preveč otožna celo za moj melodramatičen značaj, ampak nekaj je tako zelo fascinantnega na tem komadu, da se mi zdi prekrasen. Najbrž to, da se vse odvija kot v filmu, ne vem. V glavnem, bRuLa in Maja bosta vedeli, zakaj mi trenutno tako zelo prija, hehe.

7 komentarjev:

  1. Ooo, kot bi sebe brala....samo da sem jaz znala včasih vsa besedila "mojih" komadov na pamet, obvladala sceno. Zdej sem pa vesela če dobim kdaj kakšno solo vožnjo z avtom brez motenj (manjših in večjih), ko zaženem CD, dam zvočnike na full in uživam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. At least we have the music...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna fletna muzika :)
    Hvala, da si mi še malo polepšala dan!

    OdgovoriIzbriši