nedelja, 05. september 2010

Bližnja srečanja

13 komentarjev:

  1. Čudovite fotke. Veverico sem ti že ukradla. Krasi moj ekran:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Piški mali, fajn si jih polovila.

    OdgovoriIzbriši
  3. =bela kje si ujela taščico? K nam hodi samo, ko je kriza za hrano. Lepe slikice. Jaz imam "udomačene" siničke, zjutraj pijem kavo en meter od mene pa siničke kradejo semena. Narava je res super. Imej se lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, v bistvu jih sploh ni blo treba lovit. Živali v Tivoliju so krotke kot kaki hišni ljubljenčki. Tale taščica je skakala za nami in dobesedno pozirala, tako da je moj mož imel že kar malo spuki filing in se je spraševal, če je z njo vse v redu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj ne vem če sem že omenila, da smo enkrat videle vrano, ki se je kot kaka ujeda spustila na veverico ( v Tivoliju). Ta ji je ušla v smreko.
    Lepe fotke in rada imam jesen!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalne fotkice. Tudi mi smo redni gostje v Tivoliju. Živalice so res "udomačene".

    OdgovoriIzbriši
  7. :D

    Smelo zakorakajte v nov teden.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, kakšne lepe fotke :) Verjamem, da ste uživali ob sprehodu in da boste še veliko lepih trenutkov v Tivoliju ujeli. Morda se pa kdaj srečamo!

    OdgovoriIzbriši
  9. ooooooooo lepe fotke!
    čist jesensko že zgleda :-o in na tem mestu se moram pohvalit da imamo mi še vedno poletje, oz zgodnje poletje (20+C in sonček)

    p.s. paket na poti, ni mi uspelo prej, nor teden je bil

    OdgovoriIzbriši
  10. @majcha: Gotovo se kdaj vidimo, pa ne samo v Tivoliju.

    @Katarina: Moj paket še ni na poti in se grozno počutim zaradi tega. Tudi mi imamo nore tedne, ampak to ni izgovor. Se resnično opravičujem. Upam, da gre jutri na pot.

    Sicer pa, kako je to možno, da je gor sonce in sorazmerno toplo, tle pa jesen? V LJ se namreč zbujamo v meglo in kakih 12 stopinj, pa tudi čez dan se ne ogreje več zelo.

    No, čakam paketek (uhu!).

    OdgovoriIzbriši
  11. sandra, nima ti kej bit nerodno, ker je le tak čas da sami sebe lovimo :(
    Jst sem se učer čist slučajno spomnila k sem bla v parlamentu in je v krogu 20m trgovina in pošta, drugače vprašanje kdaj bi mi ratalo :)

    OdgovoriIzbriši