sobota, 28. avgust 2010

Za vogalom

Jesen je za vogalom.

6 komentarjev:

  1. Jp, tale dež je že čist jesenski. Kot tudi zrak, energija poletja se umirja, listje se barva... Sej bo pasalo. V deko zavita brat knjigice :)
    Jeseni obožujem barve. Tople, pisane, kot bi nas hotele pogreti, v dnevih, ko sonce zgublja svojo moč. Kot bi nas listje dreves tolažilo, nadomeščalo vroče sonce...
    Rožica

    OdgovoriIzbriši
  2. Jozica, to si pa tako lepo povedala ... Drugače pa ... knjige so spet našle pot do mene, prebrala sem že dve, tretja se melje in tudi jaz imam rada jesen, ko spet malo lažje zadiham in ko listje šumi pod mojimi nogami. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ne jesen, zima je, danes me je v londonu nazeblo za dobro dozo, prišla domov in eno uro čepela pod tušem da sem se segrela :(
    mrzlo, veter, proti večeru pe malo dežja :( ampak šoping pa naduspešen

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesen je moj najljubši letni čas. Narava je tako lepo obarvana, dnevi so še prijetno topli, noči pa hladne. Vonj po pečenem kostanju, nabiranje žira in storžev za zimske dekoracije....

    OdgovoriIzbriši
  5. @Katarina: V Londonu si bla ... Joj, to je moje najljubše mesto pod soncem. Ampak vreme imajo pa pasje, ja. Vesela sem, da je bil vsaj šoping vrhunski. :D

    @kaja: Jaz imam sicer najraje poletje, ampak vem, kaj misliš, ko praviš, da obožuješ jesen. Jesen je res čarobna, ima nekaj, česar drugi letni časi nimajo. Enkrat sem že omenila, da je zame jesen konec enega obdobja in začetek novega. Da o pečenem kostanju niti ne govorimo. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra potem pa naj ti na polno šumi tole jesen! Čimmanj pograbljenega listja po Ljubljani in drugod :)
    Knjigice pa jz tud vztrajno meljem, počasi, ker... ne vem, če so to leta, ampak sem ob 11h zvečer že tako utrujena, da za več kot 15 minut ne gre, čez dan je pa še 100 drugih stvari :)

    OdgovoriIzbriši