ponedeljek, 23. avgust 2010

V luno


Človek bi kar zatulil v luno, tako zelo lepa je nocoj.

7 komentarjev:

  1. se mi je zdelo da je bila polna luna! povožena sem čist :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Katarina: Vidim, da si ti tudi vremenska. Jaz znam napovedat, kdaj bo dež in kdaj bo sneg, brez da gledam vremensko napoved. Odvisno, al me boli glava al križ. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mi smo jo občudovali. Čudovita je bila. Seveda si nisem mogla, da ne bi pomislila na noč in moteno spanje. Ja itak, še dobro da se enkrat začne dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. martita: Hehe, ja, zoprne so noči, ko gledaš na uro in upaš, da bo čim prej dan. Se boste pa danes čez dan malo ulegli pa bo. Mejta se. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hmmm jst mam tut glavo in križ za vremenoslovca :( oz bolj križ kot glava

    OdgovoriIzbriši