petek, 27. avgust 2010

Škoda na letošnjem pridelku


Škoda na letošnjem pridelku je velika. Klimatske spremembe in suša so naredile svoje. Posledice bom najverjetneje čutila še naslednje leto. Pisala bom pismo na Ministrstvo za kmetijstvo, morda mi namenijo kak evro za škodo, ki je nastala na mojem balkonu.


To je namreč ves moj letošnji pridelek.

15 komentarjev:

  1. Tina, ta paradižnik ima v bistvu velik neizkoriščen potencial, se ti ne zdi?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooooo... Kje si dobila kruhovec?!? Kje, povej?!?!???

    OdgovoriIzbriši
  3. alcessa: LOL ... LOL

    Veš kaj, jaz ne rabim nove službe, da mi dvigne moralo, samo dovolj veliko dozo alcesse.

    Kruhovec ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm, lahko ga posušiš za semena:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. a niso spomladi paradižniki besno dobro kazali? kaj se jim je pa zgodilo?

    OdgovoriIzbriši
  6. kruhovec je res kruhovec - a ni imel Mali princ z njimi nekih "issues"?

    OdgovoriIzbriši
  7. @Tina: LOL ...

    Bravo, Tina. Will do.

    @Katarina: Ugotovitve letošnje kmetovalne sezone so naslednje: moj zastekljen balkon je super za vzrejo sadik, ker deluje kot rastlinjak, ko pa sadikce zrastejo, potrebujejo odprti prostor, kajti na našem balkonu se poletne temperature gibljejo med štiridesetimi in petdesetimi stopinjami ... v tej puščavniški klimi pa ni šans, da kej zraste. :D

    @blajo: Ja, Mali princ je prišel na en planet, kjer je rasel kruhovec, tamkajšnji prebivalec pa se ga ni znal znebiti, al kako že.

    Ne, sej vem, da je kruhovec dejansko drevo, ampak, ko slikaš kos kruha zraven svojega edinega paradižnička tako malo za primerjavo in dobiš komentar o kruhovcu (in ne o PARADIŽNIKU), no to je pa ... LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahahaha, svasta :D Jaz sem paradiznike na balkonu posadila samo 1x in nikoli vec, ker so mi vse gosenice pozrle...

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno je letos pridelek balkonski pomidorov pri vseh porazen...
    No, nekaj jih je le bilo, nekaj lušktanih zelenih je še... ampak vse skup res ni omembe vredno!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. @bRuLa: Ta golazen je marsikdaj hitrejša od nas. In sploh ne veš, od kje se vzame.

    @akvarij: Sočustvujem s tabo. Ej, kaj boš ti napisala v rubriko: površina zemlje v hekarjih? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahahaha, res, ej...

    Praviš, da imaš blogersko krizo, slab pridelek in kaj še vse - ampak nas pa kljub temu spravljaš v dobro voljo! :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Škorčica, smeh je reverzibilen proces. Vi nasmejete mene.

    OdgovoriIzbriši
  13. ekola, mi ni dalo miru ...
    ... Kruhovec za Sandro (ok, ni glih tulipan, ampak ajdi ...)

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/Adansonia_grandidieri04.jpg

    OdgovoriIzbriši
  14. blajo: LOL

    Kruhovec za damo, morda pride v novi bonton.

    Hvala lepa, super.

    OdgovoriIzbriši