torek, 31. avgust 2010

Roza


Roza ...

Vsem vam tam zunaj želim en lep in sproščen 1. september.

12 komentarjev:

  1. Naj se tudi tebi šolsko leto z dijaki začne pozitivno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tebi želim en prijeten nov začetek ...

    OdgovoriIzbriši
  3. O ja, tele oblake mamo pa mi tud na fotki...

    Želim ti uspešen štart! Tako Sandri - mami kot Sandri - tršici. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luca Carboni - Settembre:
    http://bit.ly/duui2f

    OdgovoriIzbriši
  5. @Sonja: Prvi dan je mimo, vse je teklo kot po maslu. Upam, da tudi pri vas.

    @M: Hvala. Lep dan sem imela danes. Se mi zdi, da je to današnje sonce spet zelo pozitivno delovalo na vse nas.

    @majcha: Hvala. Sandra mami je bila malce žalostna, ker ni mogla spremljati prvošolke prvi šolski dan, ampak sicer je bil pa krasen dan (so far). Upam, da pri vas prav tako. :D

    @smoger, jaz mislim, da sva bila midva v prejšnjem življenju brat in sestra al kaj vem kaj. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. No, zrasel sem ob italijanski TV (Bim bum bam, Festivalbar, Striscia la notizia, La domenica sportiva, Fantozzi,...)to je tista ital.TV, ki je danes žal ni več. Sistem je začel razpadati s pojavom Marie De Filippi in z Big Brotherjem 1 se je vse še nenormalno pospešilo.

    (Malo sem zašel.)

    OdgovoriIzbriši
  7. Me veseli, zate :) Tudi pri nas vse OK, z navdušenjem :) Naj čim dalj tako tudi ostane :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @smoger: Ja, vse mi je znano, jaz sem tudi zrasla ob teh rečeh. Se mi včasih zdi, da poznam italijansko kulturo boljše kot svojo lastno. Te smem vprašat, od kod si?

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem vidla dons eno ful fajn prfokso!:P Prav zadovoljna je zgledala!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tina: Hehe, ja, smo jih peljali malo naokrog, so bogi reveži čisto prestrašeni. Pa še s flomastri so jih cele popisali. Z alkoholnimi.

    Jaz sem pa videla eno nasmejano družino, ki je dan posvetila svoji prvošolki. Zelo lepo. Najbrž se je J zelo fajn zdelo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Recimo, da sem blizu meje z Italijo. Več žal ne morem povedat.

    OdgovoriIzbriši
  12. smoger, ok, ni panike. Razumem. :D

    OdgovoriIzbriši