ponedeljek, 16. avgust 2010

Pokriti mostovi


Ste se že kdaj peljali po Poljanski dolini, tam od Škofje Loke proti Cerknemu? Morda ste kdaj v osnovni ali srednji šoli prisilno obiskali Tavčarjevo domačijo v vasi Visoko pri Poljanah. Kakorkoli že, to ni zapis o Tavčarju, temveč o mostovih - pokritih mostovih v Poljanski dolini.


Ko se peljete po glavni cesti proti severni Primorski, lahko na levi strani enega za drugim opazite štiri pokrite mostove. Zelo lepi so. Takoj padejo v oko. Seveda sem se čohala po glavi, zakaj bi nekdo naredil pokrit most? Edina pametna razlaga se mi je zdela ta, da so njegovi graditelji želeli obvarovati les, iz katerega je most nastal, ter so ga zato pokrili.


Na slikah je eden od štirih mostov, ki so vidni s ceste. Kdo ve, morda se kje malo dlje stran skriva še kak.


PS: Ste tudi vi takoj pomislili na film Najini mostovi. Hehe, moj mož me je prepričeval, naj se postavim k mostu, ker bo on moj Clint Eastwood in me bo slikal, ko zasanjano slonim na ograji. You wish.

19 komentarjev:

  1. Sandra...hecno tole, mi smo se rano včeraj sprehajali po enem takem mostu na Trebiji..res je lepo! Skritih je kar veliko, jaz vem za ene tri...in ti so tud kao v zasebni lasti oziroma jih je naredil lokalni kmet zase. Majhen je svet!

    OdgovoriIzbriši
  2. evo, k sem scrollala dol in brala zapis sem imela eno samo misel...Bridges of Madison County much :) indoktrinirani smo...

    OdgovoriIzbriši
  3. No, kako smo očitno res vsi pomislili na ta film! :)

    Pa še na nekaj: malo mi je nerodno, ampak nisem vedela, da obstaja sploh kakšen pokrit most v Sloveniji (pa sem že bila npr. na "tavčarjevini").

    P.s.: pa ti ni nabral strupenih rož? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Aleša: Kok mamo veliko državo, a. LOL

    No, se mi je kar zdelo, da jih mora biti še tam okrog. Super.

    @Katarina, Škorčica: Ane, ane ... Tiste mostove v filmu so drugače zgradili prav za snemanje. Vem, ker je prav takrat v Iowi v okrožju Medison živel moj bratranec, ki je tam hodil na koliđ. Teta jih je obiskala in se fotografirala na enak način kot Meryl Streep. Je čista fenica tega filma.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, tudi jaz sem se spomnila na film. Oziroma na knjigo, se me je bolj dotaknila (mi je tudi prej prišla pod roke). Luštno potepanje!
    Zakaj se pa nisi hotela tako slikat? ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @sandra, a tebi pa film ni všeč?
    Uršula

    OdgovoriIzbriši
  7. @majcha: Vidiš, vidiš, knjige pa nisem nikoli brala. Morda si jo pa nabavim. Hvala.

    @Uršula: To je pa dvorezno vprašanje, hehe. Meni sta Clint in Meryl najljubša igralca sploh. Film sta odigrala čudovito, fantastično, najbolje. Tudi zgodba je povsem verodostojna in življenska. Ampak večina žensk se totalno poistoveti z likoma iz drugih razlogov - razočaranja v zakonu. Od tu dalje pa ne bom komentirala. LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, pa bom prov res mogla ta film pogledat. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Techka: Mislim, nisi gledala filma ... Pa to je klasika, vendar. LOL

    OdgovoriIzbriši
  10. Baje da je klasika, ja. ;-) Ampak, nisem ga še utegnila pogledat.
    Sej ga bom - v kratkem.
    Recimo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, jaz pa sploh nisem takoj pomislila na ta film - ne vem, če ga bom kdaj videla, najbrž ne.

    Ampak mostovi so pa krasni!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz sem takoj pomislila na film.Kadarkoli je prilika , si ga pogledam. Hmmh knjiga, še to bom prebrala :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. @alcessa: Film je vreden ogleda, čeprav nisi razočarana gospodinja. :D

    @hali: Hehe, ti tudi nisi vedela za obstoj knjige. Sva že dve. Katera jo bo prva prebrala? (retorično, ker jaz nimam časa za branje, na žalost)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma jaz sem Preveč Nestrpna Gospodinja za take filme :-) Raje gledam znanstveno fantastiko :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. @alcessa: Vse ob svojem času, vse ob svojem času ... (malo te hecam) :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Sandra, če ti priznam, da sem ob pogledu na pokriti most na tvojih slikah pomislila na prizor iz...

    ... Harryja Potterja (tam, ko vsi trije hodijo po takem mostu, in Hermina reče, da se je vse spremenilo) *blush* ...

    Koliko let bi rekla bo minilo do trenutka, ko si bom zaželela videti Madison County? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  17. @alcessa: LOL ...

    Vzemi si čas, srčece, niso lahke.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sandra, jo že imam na nočni omarici :-) od včeraj ;-)

    OdgovoriIzbriši
  19. @hali: Sej ni blo treba vzet tega branja tako zares, lejo no. (haha, jaz jo grem pa danes iskat, da veš, čaki, čaki, ne vdam se tako zlahka)

    OdgovoriIzbriši