nedelja, 15. avgust 2010

Nedeljske

Nekaj hitrih nedeljskih.




Vampi posebej zame. Hvala, Zorka.

9 komentarjev:

  1. Waw, najs.
    Tistih vampov sem ti pa fouš. Izgledajo strašno okusni in ... bom morala prav do hladilnika, da preženem sline. Danes tako težko najdeš človeka, ki jih sploh še mara in sami zase se mi jih ne da kuhati in redko kje najdem res dobre in ... ah ja, vampi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O,yummi,vampi. Delam jih pa nikoli, ker jih nihče drug ne je. Sem pa naredila eno tko dobro sadno zadevo, da je izginila v trenutku.
    Testo tako
    http://www.bbc.co.uk/food/recipes/madeiracake_73878 , po vrhu pa plast sliv. Uf, je bilo sočno. Je treba slive porabit, pa bom jutri še eno naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, sem pa mislila, da se boste zgražale nad vampi. Lepo slišat, da so še komu všeč.

    Take mi pripravi tašča, ko pridem na obisk. Kupi jih pri vaškem mesarju in so res odlični. Jaz jih pa ne znam skuhat. Tudi pri nas jih itak jem samo jaz, tako da niti ne sprašujem po receptu. :D

    @kaja, a testo najprej spečeš, potem pa daš gor sveže slive, ali daš pečt vse skupaj. Poleg jurčkov sem domov prinesla tudi vrečo domačih sliv. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, meni so se pa (predvsem) pri jurčkih sline cedile...
    Trije na en mah... kdo je imel tako srečo? TI?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, ne, za nekaj korakov me je prehitel dedek Ivan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem pekla v malo večjem pekaču, kot je v receptu - 24 cm za torte - in je prišlo testo malo nižje. Pred peko sem slive prerezala na pol in jih marinirala v sladkorju v prahu . Testo sem vlila v pekač, po vrhu pa vtisnila slive.

    Pa dober tek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kir štos, tudi pri nas jih jem samo jaz in jih nisem še nikoli skuhala. Ko jih mati kuhajo, mi eno posodico zamrznejo. Naši pa težijo, da smrdijo, že ko si jih samo pogrevam. Ihhhh :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo, dečve, dejmo se dobit pa imet parti z vampi. A? Veš kok bi lepo smerdelo. :D

    OdgovoriIzbriši