ponedeljek, 23. avgust 2010

Motnje na omrežju


Mislim, da sem dočakala svojo prvo blogersko krizo. Nič ni dovolj dobro za na blog. V glavi imam norišnico, poplavo misli in idej, ampak ven ne pride nič pametnega.


Klical oče in vprašal, če je vse v redu z nami, ker nič več ne pišem.


Uredništvo Mami Sandre svojim rednim bralcem sporoča, da je prišlo do motenj na omrežju, zato se opravičujemo zaradi morebitnih nevšečnosti ter prosimo za razumevanje. Težave bomo poskušali odpraviti v najkrajšem možnem času.


P. S. V Botaničnem vrtu gradijo nov rastlinjak. Komaj čakam, da ga odprejo.

17 komentarjev:

  1. po naslovu sodeč sem najprej pomislila, da ti net ne dela. to bi bilo verjetno še huje.
    do blogerske krize imamo pa vsi pravico in itak mine ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Džizs krajst, pa smo res divja družba ... Enim se vam ne piše, drugim se nam ne bere, tretje Ni-več... :-)

    Se strinjam s Špelo: kdor nima blogerske krize, ni bloger! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Em, se bom raje držala zgornjega Špelinega sporočila, ki pravi, da mine. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. JA tud pridne blogerice, so kdaj lahko poredne:P

    OdgovoriIzbriši
  5. @alcessa: Joj, joj, joj ... (spet) sem te narobe prebrala. Sem mislila, da piše, kdor ima blogersko krizo, ni pravi bloger. :D Sori. Zmešnjava v glavi, saj pravim.

    PS: Kdo ne piše več?

    @Tina: Ha, a spadam pod klasifikacijo blogerska pridna punca? A zaradi vsakodnevnih objav, al kaj? Potem sem zdej ... Ronja ...

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra, meni se zdi, da se ti mene ... bojiš. :-))) In potem bereš same grozote v mojih komentarjih... LOL.

    (že res, da kdaj tudi pikam, ampak to tako zelo očitno in v pričakovanju odziva, da mi na skrivaj sploh ni treba...)

    Niko sem prekrstila v Ni-je, ker je preveč zaposlena za branje blogov...

    OdgovoriIzbriši
  7. @alcessa: Bojim? Ma ne, to pa ne ...

    PS: Dej drezni Ni-jo, da ti pove kej o svoji službi. Če ti že ni, se boš zelo nasmejala, ko ti pove, kje dela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, fajn. Potem pa kar beri, kar hočeš :-)

    Ni-je na mojem blogu dovolj pogosto, da bi kakšno rekli... :-) Kje pa dela, če ni skrivnost?

    OdgovoriIzbriši
  9. ti samo piši, brez filtra, odvisniki rabimo svojo dozo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dokler so ideje, pa čeprav norišnica le teh, potem se ni za bati, da se ne bi kaj pametnega za blog našlo ;)
    Večja kriza je, ko zmanjka idej... ampak po videnem, se nam še ni treba bati!

    OdgovoriIzbriši
  11. @Katarina: Še malo pa se bom počutila kot Shakespearovi sodobniki, ki so pisali po naročilu. :D

    @Simon: Pozdravljen v tej nori babji družbi. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. sandra, tut hujše stvari se dogajajo :) jst pa ugotavljam kaj spakirat :) preveč dobrot okol :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, le glej, da boš fajn izbrala, jaz imam zelo prefinjen okus.

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  14. Čimpreje odpravite napako :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. @Andreja: Delo bo opravljeno hitro in učinkovito. :D

    OdgovoriIzbriši