ponedeljek, 02. avgust 2010

Labodi na Zbiljskem jezeru



Toliko labodov na kupu pa še nisem videla. In to z mladički.

12 komentarjev:

  1. živim na Zbiljah, pa na tvojih slikcah tako idilično izgleda, da bom šla danes kar tja. domačini po navadi sploh ne gremo k jezeru, ker je vedno grozna gneča.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tam je res tako lepo!

    Lahko da jih je zato toliko, ker so spet "Blejci" na obisku :)

    Enkrat sem namreč videla par labodov na tem jezeru z "ovratnicami", na katerih je pisalo "Bled" :)

    Turisti? :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, če želiš videti laboda te Zbilje ne more razočarati. Ne spomnim se točno katerega leta so prileteli in ostali ker jim je bilo lepo, ampak mislim da je že kakšnih 15 let tega. Sedaj se mi zdi da jih je že okoli 150, če ne že več.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi jih redno hodimo obiskovat, tudi pozimi :) Ponavadi s kako vrečo ptičje hrane, sicer pa tam koruzo kupimo. So nam pa tudi vse sorte račk všeč, sploh pozimi, ko capljajo okoli jezera za hrano :)
    Sandra, ste šli tudi na igrišče? Ko je bila dečva še manjša, smo se kar dostikrat odpravili tja. Je bilo eno bolje urejenih igrišč, pa takrat še gneče ni bilo prehude.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Anonimna, hehe, vem, kako je to, če živiš ob atrakciji in ne greš nikoli do nje, ker je prenatrpano (sem primorka). Tudi včeraj je bila kar gužva.

    @Škorčica: LOL ...

    @Andreja: Aja, niso jih ljudje naselili tja, ampak so sami prileteli? Uau. Zanimivo.

    @Sonja: Sem opazila, da ljudje mečejo koruzo v vodo, samo mi ni kapnilo, da jo prodajajo na licu mesta.

    Ja, na igrišču smo bili, seveda. :D Otrok ne moreš spraviti mimo igrišča, hehe. In gneča je bila kar velika. Še sreča, da smo imeli s seboj dekico za na tla.

    Upam, da bomokdaj šli še s čolnom malonaokrog.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uaaaaau, ta zadnja slika je ful huda :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Oj, Teja, hvala lepa. Me je melo, da bi šla na tisto barčico, samo potem bi otroke lovila enega sem, enega tja, pa bi gotovo vsi končali v vodi med labodi. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. MAMI SANDRA, kje si????

    Čeprav se ne oglasim vsakič s kakim komentarjem, dnevno spremljam tvoj blog. In zdej bi res že bil čas za kak nov zapis - kaj misliš?! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Techka, se strinjam. Že par dni razočarano ugotavljam, da ni nobenga novega posta :S

    OdgovoriIzbriši
  10. No, se pridružujem puncam. Zbiljskega gaja smo se naužili, labode smo prešteli, tudi perje na njihovih krilih... Zdaj bi pa počasi kaj pojedli (recimo nekaj iz bučk), šli kam na sprehod, radi bi zašili kako oblekico, radi bi šli kaj k noni, kjer se delajo take čudovite fotke, radi bi se malo poigrali z otroci... Karkoli!
    Sandra, reši nas Zbiljskega gaja!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ok, vidim da nisem prva...niti nisem opazila ker sem bla iber bizi s pakiranjem...ampak zdaj pa konec....rabim novo dozo sandrice!!

    OdgovoriIzbriši
  12. jas pa delam referat za šolo o labodih in bi prosila, če kdo slučajno ve, zakaj se je kar naenkrat v Zbiljah 'pojavilo' toliko labodov. prosila bi tudi, za kake posebne značilnosti labodov.
    ~ zelo bom hvaležna, če mi odgovorite v čim krajšem času. hvala. =)

    OdgovoriIzbriši