nedelja, 29. avgust 2010

A je to

Nekega dne gospod Y ugotovi, da na ženinem avtu manjkata sprednji odbijač in registrska tablica. Prepričan je, da gre za krajo, zato poda prijavo na policijo. Naslednjega dne ga pokliče prijazni stric policaj in mu sporoči, da so našli pogrešani odbijač s tablico na parkirišču pred stavbo, kjer službuje njegova žena. Gospod Y in njegova žena ugotovita, da odbijača ni nihče ukradel, temveč ga je tam pozabila žena, ko je nespretno zapeljala čez robnik in pri vzvratni vožnji odtrgala sprednji odbijač.

Gospod Y in njegova žena imata hči in sina. Hčeri je ime Sandra.

Khm ...

8 komentarjev:

  1. pa še res ja , vendar gospa trdi da ona ni izgubila in se ne spomne kdaj bi to lahko bilo.
    To niti ni čudno, po vrnitvi iz Beograda, kjer je bila na izletu, polna emocij in nostalgije po negdanji državi. "Jaz sem za Jugoslavijo, pa magari se je razpadla." pravi!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. :)))))) Jah, takle mamo.
    Jaz verjetno nikoli ne bom pozabila pripovedovanja policista z Viške postaje. Ko so odprli Interspar tam zraven njih, so pogosto k njim hodile krajo prijavljat gospe v letih, ki so pozabile, pri katerem vhodu so parkirale. :))) Pa so se sprehajali po parkiriščih in "ukradenčke" iskali :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, draga mati, jabolko ne pade daleč od drevesa, da veš.

    OdgovoriIzbriši
  4. no ja, moja mati je nedavno olupila spredni odbijač, razbila feltno in zamaknila (!?) komplet kolo... no zanika da se je to njej kadarkoli zgodilo, verjetno jo je kakšna stena napadla :)

    jst vsaj priznam kdaj me stena napade :D

    OdgovoriIzbriši
  5. :lol:

    Nekdaj s(m)o imeli pretežno sinovi to čast, da s(m)o na avtomobilih staršev pridelovali manjše in večje udrtine. Ta gospa me poseka na celi črti.

    LP Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  6. Bimbo: Ta čudovita voznica, s katero bi vsak takoj sedel v avto in se počutil nadve varno, je moja mati. Jabolko ne pade daleč od drevesa, pravijo. Hvala bogu je moje padlo bliže očetovemu.

    LOL

    OdgovoriIzbriši