sreda, 25. avgust 2010

Hmmm ...

Priprava učencev 9. razredov na popravni izpit iz angleščine, 2. dan.

'Šica, anede znamo za dve?

To boste morali še dokazat.

Dejte no, 'šica, za dve ... Vam plačam kavo.

Hehehe ... Posluši ti mene, če se boš doma učil, boš znal, sicer ne bo nič.

Pizda, če ne nardim, vam bom vsem avte razsu.

(Hmmm, odnjeo vrag šalu.)

14 komentarjev:

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak, še bolj me pa čudi, da sploh upa kaj takega rečt!

    Kam gre ta svet?!

    OdgovoriIzbriši
  4. U pišuka. "Skeri part" (jaz sicer znam za dve, no ;)) pri vsem skupaj je to, da tole ni nujno nekaj, izrečeno mimogrede, ker te razkuri ampak te še kje res doleti kakšna razbita šipa. :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Naslednjič mej v torbi diktafon in snemaj vse skup. Če se bo že kdaj kaj zgodilo, maš posneto. Sicer pa je pomoje to najboljše ignorirat. Ker dvomim, da si muloti v resnici upajo kaj takega. Mislim - avto v luft.

    OdgovoriIzbriši
  6. uf, jst bi takšne grožnje kr resno jemala, ker sem že videla posledice na svojem avtu :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, res ne vem, kaj naj si mislim. Jaz sem vzela vse skupaj bolj kot prazno grožnjo, potem mi je pa kolegica rekla, da moram to takoj ravnateljici povedat. Sem šla k ravnateljici in je rekla, da je ta fant že imel opravka s policijo, zato ga bo šola prijavla, če še enkrat reče kaj podobnega.

    Đizs. Bom zahtevala dodatek na nevarno delo.

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. sej je katastrofa da maš v osnovni šoli otroke k so imel opravka s policijo! (Zdej se bo slišalo. da sem fuuuul stara, ampak) v naših časih je bil to strah in trepet in nobenem niti na kraj pamet ni padlo, da bi naredu karkoli v takšni kategorji sploh, kar je bolo problematičnih tipov so dobili kakšne vzgojne batine in je bil mir

    OdgovoriIzbriši
  9. Sej to je problem... Potem pa so začele obstajati socialne delavke, ki so začele na vse pretege prepričevati, da tepež ni vzgojen in potem je postalo ustavno, da otrok prijavi svojega starša, ker ga ta tepe. In od tu dalje so starši pozabili še na zadnjo potencialno vzgojno metodo. In zdaj jih boli đoko. Utopično bi bilo misliti, da v se v familiji tega mulota sploh kaj ukvarjajo en z drugim al pa - bohnedaj - celo z njim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne morem da verjamem... Sej smo tud mi bli žleht (oz. moji sošolci), pa smo podstavljali risalne žebljičke in močili oblazinjen stol, vendar kaj takega... Sploh pa, če to ni bila prazna grožnja. Če na mladini svet stoji, nočem niti vedeti, kam gre ta svet. Vendar dobro, da je takih cvetk le nekaj :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je, v vzgoji se je marsikaj spremenilo in sploh ne nujno na bolje. Ta permisivna vzgoja, ki jo zdaj furamo starši, ni nič kaj obetavna.

    Se pa spomnim, da ko smo mi hodili v šolo, ni imel nihče popravih. Če je kdo izdelal s tri ali pa dve je bil že tarča posmeha, popravnih pa sploh ni blo. Zdej je pa tako, da otroci celo leto ne počnejo nič, grejo na popravni in dobijo usmiljeno dvojko ... problem rešen.

    To je taktika izdelovanja razredov.

    Ampak avto bom vseeno parkirala nekaj ulic stran. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Moji spomini so malo drugačni: mogoče je to regisko;). Jaz sem hodila na ogromno Lj OŠ (razredi do G pa še nas je blo 30 v razredu). No jaz se spomnim, da smo imeli take s popravci in eni so se mi kar smilili. Vsaj ti, ki so bili iz kmetij in so bli tako delovni, le za šolo jih ni nihče vzpodbujal. Je pa tudi res, da smo imeli samo tri odlične in večino pravdobrih. Zdaj pa slišim od brata (nečakinja gre v 5. razred), da je na taisti šoli, v razredu 16 odličnih. To pa spet težko verjamem, da je tok briljantnih učencev. Ali pač?

    OdgovoriIzbriši
  13. ja lahko je samo naključje. lahko pa je to pač pristik staršev na učiteje, da morajo biti vsi odlični, vsi hoditi na gimnazije, vsi na ekonomski faks in FDV, potem pa vsi brez služb. pa ljubi bog, naj gre kod že za frizerja ali pa mizarja. se opravičujem, če je tole preveč mimo glavne teme, ni pa tako daleč od resnice.

    OdgovoriIzbriši
  14. @Tina: Veš kaj se dogaja, da je v razredu, kjer je 24 učencev, 15 nadarjenih. Testi za ugotavljanje nadarjenosti so pa zastareli (iz 70. let prjšnjega stoletja). Učitelji sicer opažajo, da otroci veliko več znajo kot nekoč, ampak da so tudi veliko bolj nemirni, naveličani, nemotivirani.

    Verjamem, da je danes več odličnih kot nekoč, ampak ocene ne povejo nič o značaju teh otrok in njihovih drugih kvalitetah. Predvsem slednje pa so danes kar velik problem.

    @anonimni: Vsekakor živimo v družbi, ki je strašno storilnostno naravnana. Vse se dogaja v stilu kdo bo boljši, hitrejši, večji. In šolska pričakovanja staršev, otrok in učiteljev niso nič drugačna.

    OdgovoriIzbriši