ponedeljek, 30. avgust 2010

Gobova juha s krompirjem


Veliko razmišljala in ugotovila, da je trenutno patetično stanje duha posledica emocionalno (pre)nabitega poletja, ki se žal bliža koncu. Zato tudi blogerska kriza. Človek pač potrebuje oddih od norih, razuzdanih, vročih, zagorelih poletnih dni, da se postopoma spusti na realna tla. Ker je bilo letošnje poletje nadnaravno pestro in zanimivo, je razkorak med prej in zdaj še toliko večji.

Ampak, stari elan se vrača in z njim ljubezen do kuhanja, branja in barv. Včeraj mi je denimo uspela odlična gobova juha s krompirjem, narejena po tem receptu.


Upam, da ste vi svoje popočitniško malodušje že pregnali in da nasmejani zrete v jesen, ki je pred nami.

19 komentarjev:

  1. Mmmmm, slika je božanska. Jaz delam malo drugače, obvezno dodam zeleno in ne zalijem z govejo juho in rata tako dobro, da je to dva dni glavna jed... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za recept.
    Mi bo prišel prav, ker včeraj smo v rodnem bošku uplenili cca. 3 kg jurčkov. Ha! (ja, res je... baham se...)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri nas pa ni važno koliko juhe skuham, vedno je samo za enkrat :) Mnjami!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri nas imamo danes ... en tak zimski dan. OK, ker sem bolj outdoor tip in je takšno vreme (11-17 stopinj) v Skandinaviji običajno, bi morala preživeti. :-)

    Ne vem pa, v katerem delu možganov se nahaja center za plezanje pod odejo. Danes je tako hiperaktiven, da glava boli.

    Bo treba juho skuhat. Bučno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zgleda dobro, sam recept je pa tako dolg, da ne vem če bi se sama lotla. :) Anja

    OdgovoriIzbriši
  6. @Urška: Tudi jaz sem jo tokrat zalila samo z vodo ... in je čisto ok.

    @Nika: Kira važička. :D

    @Špela: Tudi pri nas smo se skregali za zadnji krožnik.

    @alcessa: Aha, vidim, da tudi ti še malo bolehaš za simptomom jojpoletjajekonec. Naj te dekca fajn ogreje, pa juhca, seveda.

    @Anja: Ma ne, sej je čisto izi. Prepražiš čebulo in česen, dodaš gobe, dušiš, dodaš krompir (in še keko zel) in zaliješ z vodo. Kuhaš še kake pol ure in to je to. Aja, pa sok limone res fajn nardi.

    OdgovoriIzbriši
  7. ah, poletje je tudi stanje duha in se lahko sam odločiš do kdaj bo trajalo. jutri me čaka še zadnji izpit, cel avgust sem preživela za knjigami, potem še mesec dni počitnic. poletnih počitnic, dež gor ali dor, važno, da bo ob morju. pa čeprav samo z nogami v vodi. verjetno je to drugače, če se s septembrom začne šolsko leto. potem september prinese jesen.
    obožujem gobice, juhica izgleda odlično!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimna: Hehe, poletje je predvsem stanje duha, maš prav. In ko tista brezskrbnost mine, je kar malo boleče zlest v stare obleke. Ampak bo.

    Lepe počitnice ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala mami Sandra.:) tebi pa želim lep začetek šolskega leta, prijazno mularijo in kup idej za pisanje. ne boš verjela, ampak že pri spomladanskih izpih sem dan začela s tvojim blogom in svet se je kar naenkrat zdel lepši, bolj barvit.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ohoho, uh, kak kompliment. Hvala lepa. Zdej imam nasmešek do ušes. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ma ja, posebna energijo oddaja tale blog, zato se pa vračam.:)le tako naprej!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je pa letošnje leto hudo všeč in bom "jojpoletjajekonec malodušje" kar preskočila. Po moje so "krivi" novi načrti, ki jih ne zmanjka ...
    Juho pa jaz delam precej podobno, sam peteršilja mi je pa škoda za začetek. Jaz ga dodam na koncu, pa krompir skuham posebej ... no ja, sestavine so tam nekje, tehnika je pa mal drugačna ... še dobro, da sem po kosilu, sicer bi bila zdaj tipkovnica malo mokra ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. M: Se pravi, da boš še skakala s padalom in bila še bolj neodgovorna mati. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne no :$ ma ne, zdejle res nimam časa za tolk zračne zadeve, bojo morale počakat ;) ... najbližji načrti so Bosna in Neretva v neoprenu - tokrat bom seveda odgovorna mati in otrok ne bom vlačila s seboj, saj se jim vendar začne šola :LOL
    Drugi večji načrti pa so zbrani pod delovnim naslovom "J'aime Paris en autumn" ... in povsem neodgovorno vključujejo tudi mularijo in ... skratka, uživam v načrtovanju :)

    OdgovoriIzbriši
  15. PF, in nekaterim nam znese samo za postdopustno malodušje. Pa je res krivičen, ta svet.

    :-))))))))

    OdgovoriIzbriši
  16. no, da pristavim še svoj piskrček :)
    poleg krompirja daš notr še proseno kašo....
    mogoče še kocko, ampak ni nujno, se da tudi z drugimi začimbami skompenzirat...

    aaampak, za piko na i daš tik preden je konec noter še ene 2 žlici kisle smetane :)

    aja pa namesto limone je bolša limonina trava (lahko tudi limonina pasta k jo majo v leclercu - v zadnjem hladilniku pri zelenjavi)

    OdgovoriIzbriši
  17. Katarina: Ej, kisla smetana je bila omenjena tudi v receptu, ampak je moj hladilnik ni premogel. Kocke ne uporabljamo, za limonsko travo se pa lahko zmenimo. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. mea culpa, nisem prebrala recepta, samo na sliki se mi je zdelo, da pogreša juha smetano ;)

    jst tut ne uporabljam kock, moja mati jih vrže ponavadi v gobovo juho, oz mislim, da smo zdej že prešaltali na neko bio zadevo iz DM....

    OdgovoriIzbriši