ponedeljek, 16. avgust 2010

Gobe



Ta konec tedna sem bila obsedena z nabiranjem gob. Seveda nisem našla nobene, sem pa uživala, ko so ljudje hodili po gozdu s polnimi vrečami jurčkov. Sorodnica mojega tasta jih menda vsak dan nabere par kil. Takole škatlo je prinesla v dar. Nekaj lepotcev sem seveda dobila tudi jaz. Njamsi.


Kljub strašni želji, nisem našla niti ene užitne gobe, zato sem se morala zadovoljiti s fotografiranjem gob, ki so jih našli drugi, in z ostalim nepomembnim zelenjem.



12 komentarjev:

  1. Jaz imam noro rada gobe in vse kar vsaj malo diši po gobah. Da pa bi kakšno kaj našla - ni šans. Mogoče kakšno nenormalno veliko marelo, kje na kakšni jasi.

    Naj ti teknejo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prnesi meni, veš kaka rižota bo to :))

    Sicer pa - škoda, da ljudje to nabirajo v vrečkah al pa škatlah... To se dela v cekrih in z zelo dobrim razlogom: da lahko semena padejo na tla in zrastejo nove gobe... (vem, da gobe nimajo semen, ampak se pr bogu ne spomnim, kak se tistemu reče :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tanja: Upam, da tudi midve kmalu ugledava enega lepega jurčka. :D

    @Urška: Enako sem pomislila kot ti. Gobe se nabira v košare. Nisem pa vedela, da zaradi tega razloga. Zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Men so pa lansko jesen začele žvižgat. ;-) Tako da zdaj tudi jaz iz gozda vedno prinesem kakega jurčka. :-)
    Še vedno pa ne lovim staršev...ta dva imata pa res polne košare.

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena nora na gobe. V petek sem jih jedla v rižoti, v soboto z jajčko, v nedeljo na krompirjevih žgancih, danes za kosilo pa z domačimi krompirjevimi svaljki. Njam :)Anja

    OdgovoriIzbriši
  6. Anja: Jebelacesta, me šibaš. Jaz sem šele pri juhi. Ampak tudi ostalo še pride. LOL

    OdgovoriIzbriši
  7. ooooh, tole bom pa pogrešala!
    fuuuul rada nabiram gobe, in sem pri tem precej uspešna, jem jih pa pač ne :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, ni kaj, si bo treba pa dopust tako splanirat, da boš v gobarski sezoni doma, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  9. drugo leto :) ne zgleda glih da začnem delat in mam po enem tednu dopust ;)

    p.s. glej kaj sem našla
    http://homeofcooking.com/ dobro da je bila učer zaprta trgovina, kakšno uro sem ždela pred izložbami z nosom napopanim gor in lužico sline...mela bi VSE!

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau! Kake krasne štacunce se najdejo po svetu, ej. Ful lepo. Javi še kej, da bomo vsaj oči pasli.

    OdgovoriIzbriši
  11. Wauw, lucky finding!
    I bet they were delicious...I'm jelous!
    :)

    OdgovoriIzbriši