sobota, 14. avgust 2010

Bučkin karpačo


Če pišete blog, spoznate krasne ljudi. In ti ljudje vam včasih celo kaj podarijo. Kar tako. Ker je filing pravi. Tako sem naprimer včeraj spoznala blogerko majcho, ki je po prihodu z dopusta na svojem vrtu našla orjaške bučke. Tako velike, da bo ena dovolj za deset obrokov. Kaj dela ljubljanski dež. Velikodušno mi je odstopila dve orjakinji (majcha, še enkrat hvala) in nastal je bučkin karpačo. Evo, Tina, vidiš, končno sem ga scoprala. Odlična jed.


Originalni recept si oglejte tu.

11 komentarjev:

  1. Me veseli, da sva se spoznali! Pa da so bučke ratale. Res so nore - pa ti si še tamale dobila ;) Tole pa sprobam, glede na sestavine se mi zdi, da nam bo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, to bi res lahko jedla kadarkoli - lačna, sita, dobre volje ali tečna! :)

    Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. no končno!! po doooooooooooooooolgem času spet kakšna ideja za hranjenje ;)

    je prec dodan na to-do list, samo da pridem spet do kuhne ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem super sita zdele, sam tole bi pa vseen lah piknila:)
    Dobr zgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmm tole izgleda pa slastno, da bo treba poskusit :-))
    Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dame, naj vam tekne.

    In eno lepo soboto vam želim ... kar je je še ostalo. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako ti jih je uspelo tako na tanko narezati?
    To je gvišno praksa od rezanja pršutča... ali kaj?

    OdgovoriIzbriši
  8. LOL

    Glede na to, da mi pršut gleda skoz uha in da sem ga rezala jaz, zna biti, ja.

    OdgovoriIzbriši
  9. nika...z nožkom za lupljenje gre vse zelo natanko :) oz jst mam raje nožek za sir, miceno bolj debele rezine, ampak ima daljše rezilo, tako, da prenese tudi malo debelejše bučke. če si bolj fancy pa mesoreznica tut prime ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Enkrat sem se hvalil, da pri nas imamo 'volovje srce' paradižnik...leto 2010 je rekordno...vsaka cca. 3 dni oče prinese tole:
    http://yfrog.com/1aparadj

    OdgovoriIzbriši
  11. Hudo! To morajo bit dobre solate, ha. Čestitke očetu. Meni bosta na balkonu morda dozorela cela dva paradižnika. Povdarek na morda. :D

    OdgovoriIzbriši