petek, 20. avgust 2010

Buči


Čutite, da v določenem delu leta pride trenutek, ko se ozrete nazaj in naredite inventuro svojih dosežkov, obnašanja, poznanstev, potovanj in kar je še podobega? Morda v času okrog božiča? No, jaz to počnem, ko se poletje preveša v jesen. Takrat čutim potrebo, da se zabubim v hiško kot polž in premišljujem. Melanholik, kaj čem.


Buči na našem balkonu. Jesen je pred vrati. Vonjam jo v zraku. Predvsem zvečer, ko moram za na kolo obleči jopo. Še malo pa si bom spet nadela nogavice. Čas za branje je dozorel.

13 komentarjev:

  1. Pri nas za danes napovedujejo 29, čez vikend pa nad 30 stopinj. Včeraj sem bila pretoplo oblečena za nakup špecerije (zokni! dolgi rokavi!), v ponedeljek pa bom objavila recept za bučno juho.

    Brala pa še ne bom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. alcessa: No, krasno. Z veseljem pričakujem recept, ker bo tavečja buča romala v naše trebuhe.

    Zoknov pa še nočem pogledat, čeprav me že malo zebe.

    Včeraj prebrala celih 6 strani, lepo prosim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Huh, same bučne objave... Jaz pa še gledam, kako poganjajo moje "tavelike" buče. Pod to mislim tiste oranžne, ki sem jih zasejala tik pred dopustom, ne tiste navadne, ki zrastejo čez vsako mero. ;)
    Vsekakor objavim recept za mafine iz buč, sem že M obljubila.
    V branju pa uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. majcha: Hehe, smo že čisto jesenski, ane.

    Ja, mafini naj se zgodijo, prosim.

    Knjigo dejansko BEREM. Zakon.

    OdgovoriIzbriši
  5. evo,jaa sem se ravno usedla s celo strokovno literaturo, svinčnikom in markerjem... pa da vidimo kaj bo ratalo :)

    in uuu ja, bučne maffine bi jst tut!! pretty please za recept

    OdgovoriIzbriši
  6. ni blo sile :) vnema trajala zgolj 15 min :) ampak začetek pa je ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aj did it!
    http://majchin.blogspot.com/2010/08/bucni-mafini-sladki-in-slani.html
    Dober tek in poročaj o uspehu!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala! slani bodo na sporedu takoj ko pridem do kuhne :) 14 dni sem v službi in me že gnjavijo kdaj bom pekla ;) tako da bo treba kmalu :)

    aja še eno vprašanje...kakšne buče daš notr? rumene? oranžne? hokaido? jedilne zelene mi nekak ne pašejo, za ostale sem pa open for suggestions

    OdgovoriIzbriši
  9. branje update: dons mi je uspelo zbrati skupaj 3 ure koncentracije :) bravo zame :D

    koncentracija se je pa dogajala tu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Botanique_03.JPG
    na levi strani terase, s pogledom na čudovit botanični vrt

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao mene, jao mene ... In samo tri ure si zdržala ob takem pogledu? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. pogled je super samo stoli precej neudobni in me je rit začela bolet :) ok pa sonce me je opeklo ampak bom jutri nadaljevala :D

    OdgovoriIzbriši
  12. @Katarina: hmmm, zoprno vprašanje. Predloga v knjigi ni, tam piše samo pumpkin. Delala sem iz ene, ki je bila podobna spodnji na Sandrini fotki, če me spomin ne vara. Pa za naslednjič sem kupila hokaido v trgovini, te imam tudi zdaj na vrtu. Oboji so bili odlični (tak malo "speculaas piškoti" okus imajo) in so še topli izginili s sveta.

    OdgovoriIzbriši