sobota, 17. julij 2010

Vroče kot v peklu

Ljubljana je čez dan prazna kot na dan tekme Slovenija : Anglija. Vzrok? Vroče je za popizdit umret, zato se vsi stiskamo doma v klimatiziranih prostorih.


Ker pa mi nimamo klime, smo se šli hladit na izvir reke Ljubljanice. Na prijetnih 23 stopinj. Pa še tačke smo namočili v ledeno reko ... potok. Toplo priporočam, če se bo ta vročina še nadaljevala.





5 komentarjev:

  1. S tole zadnjo sliko, me nisi prepričala!

    Smo pa mi šli zvečer v mesto z enakim namenom, da bo morda ob Ljubljanici, kaj hladneje. Figo! Kot da jo ni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz imam doma klimo in se ne premaknem ven, če ni nujno. Danes sem bila že ob osmih v trgovini, čeprav ob sobotah ponavadi spim do devetih. Noč je bila ubitačna, ker klimo izklopim opolnoči, da ne motim sosedov.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tina, vroče je kjerkoli in človek sploh ne najde osvežitve. Zadnjič je en gospod prišel za mano v neko malo trgovino in je rekel, da nič ne rabi, da se samo malo hladi.

    @kaja: Blagor tebi, k maš klimo ... Čeprav samo do polnoči, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem pet let trpela v tem stanovanju brez klime in imela poleti 30 stopinj, pol sem pa rekla dost in sedaj pet let vsaj funkcioniram lahko. Prej sem bila pa kot cunja. Vse imam obrnjeno na zahod in je peklensko. Še okna sem zamenjala pred dvema letoma, drugo leto bomo pa še fasado menjali, potem pa upam, da bo boljše.
    Se je splačalo investirat. Ko mamo poslušam, kako crkuje na 30, se mi kar smili. Pa njen mož noče popustit, da bi zvrtali luknjo v zid. Njo pa noge bolijo za umret in komaj prenaša. Bi jo sem povabila, pa težko prileze v četrt štuk brez lifta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, se strinjam, če ne bi bili podnajemniki, bi že zdavnaj zvrtali lukno v steno. Super, da jo maš.

    OdgovoriIzbriši