torek, 20. julij 2010

Vrečka s konjičkom

Bili smo povabljeni na rojstni dan Mančine prijateljice. Tudi ona gre letos v prvi razred. Manca ji je naredila zapestnico, jaz pa bombažno vrečko za shranjevanje športne opreme. S konjičkom, ker jih obožuje.


Rojstnodnevna torta je bila božanska, mimogrede. Anja, odlična izbira. ;)

8 komentarjev:

  1. Kakooo luštna! Kje dobiš slikice za te simpatične živali? Zadnjič sem jih skušala najti na netu, potem sem pa kar eno iz blaga izstrigla, ker nisem našla nič pametnega. Jaz sem v Ikei kupila eno luštno blago in bom (nekoč) tudi vrečice delala. Za perilo pa kocke in take stvari so zeloooo praktične.

    OdgovoriIzbriši
  2. martita: Oj, kako kaj v Domžalama?

    Slikico sem prerisala iz ene domače otroške kartonke z domačimi živalmi. Prerisala na un ''peki'' papir z lepilom za blago, polikala na blago, izrezala, polikala na vrečko in preštepala.

    U, ste bli v Ikei. Krasno. In si kupila blago ... super. Joj, jaz bi tudi. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ok, od kje zdej meni Domžale?! Grem še malo spat, morda majo tle v šoli kje kako postlo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra, v prejšnji reviji Delo in Dom sem zasledila da ena gospa podarja uporabno "staro" blago in volno... Sama sem takoj pomislila nate. Najbolje, da najdeš to revijo, in jo pokličeš. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ja, prvi razred je pomembna stvar :), zato - čisto primerno darilo. Res lušno si tole naredila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super vrečka za otroške reči. Vedno pridejo prav :) Jaz imam v planu eno za telovadno garderobo.. tja do začetka šole.
    Za aplikacije pa lahko uporabiš tudi kakšne enostavne pobarvanke z neta, jih je en kup primernih. Pa še dimenzijo lahko prilagajaš dostikrat ob printu.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Škorčica: Upam, da jo bo lastnica pridoma uporabljala. :D

    @Sonja: Ja, jaz moram tudi sešiti še eno za Manco ... za telovadbo.

    Z neta sem na ta način že potegnila lik Pujse Pepe za na predpasnik. Ja, marsikaj se najde.

    OdgovoriIzbriši