sobota, 31. julij 2010

Stanovanja na ogled

Brskanje po spletnih straneh ponudnikov hiš in stanovanj v Ljubljani in okolici je nadvse zabavna reč. Ljudje slikajo in objavljajo vse živo. Včasih se človek vpraša, če je sploh možno, da ljudje v takem živijo.

Ko sem te dni odpirala slike stanovanj, sem se spomnila na angleški par, ki je nekoč nekemu novinarju tarnal zaradi obupnih slik slovenskih stanovanj. Angležema se je zdelo odvratno to, da lastniki slikajo na primer kuhinjo, v kateri je vse nastlano, v koritu kup umazane posode, na mizi ostanki kosila in podobno. V Angliji naj bi ljudje, ki imajo namen prodati stanovanje, le-tega najprej malce renovirali, da bi bilo bolj privlačno za bodoče kupce, ga zloščili do onemoglosti in potem ga obdržali v takem stanju, dokler ga ne prodajo.

Ok, Angleži so malo zategnjeni, boste rekli. Tudi jaz sem sem se samo nasmehnila. Ampak počasi dojemam, kaj sta Angleža hotela povedati in nad čim sta se zgražala.

Evo, poglejte tole sliko dnevne sobe:


Ne samo, da si človek niti pod razno ne predstavlja, kako velika je ta dnevna soba, kje ima okna, kaka so njena tla ipd. Še založena je do konca, da se ti stanovanje zagravža še preden prešteješ do tri.

Tale je ena mojih najljubših.


Tisti, ki je to slikal, ni mogel niti počakati, da sine poje kosilo in premakne rit na fotelj pred televizijo. To naj bi bil jedilni prostor, da ne bo pomote. Ni čudno, da se hiša prodaja že dve leti.


Lastniki objavljajo tudi slike kopalnic s kupi umazanega perila na tleh, z zašarjenimi balkoni ali zaraslimi vrtovi. Ma ... ni da ni.

Lubi moji lastniki nepremičnin, a vam res ne kapne, da take slike stanovanj oziroma notranjosti hiš kupce odbijajo ter nikakor ne pospešujejo prodaje. Izogibajte se slikam, če že živite v svinjaku in napišite samo vredno ogleda.

12 komentarjev:

  1. zdej ti je še bolj jasno predvidevam, zakaj sem se zaljubila v tisto stanovanje k sem ti link poslala :)

    tudi v to k ga mam v lj sem se zaljubila ker je bil edini k je mel pospravljene slike objavljene na netu...sicer k sem ga prišla pogledat je bil bomba, ampak sem vsaj vidla kako lahko pospravljen zgleda...

    naši prodajalci in oddajalci so itak nemogoči, k sem kupovala sem par takšnih podrtij vidla da tut za štalo ne bi ble dobre, cene pa čist iste k sem potem v končni fazi plačala za novogradnjo (ok 4 leta staro), pri tem, da sem jst samo prebelila, v vseh ostalih bi blo pa v samo obnovo zidov in tla treba vložit še 20-30k

    priporočam vama, da si najdeta agenta... plačala ga bosta tako ali tako, samo boljše je, da nekdo za vaju gleda in vama pokaže samo tisto, kar je vsaj približno vredno pogledat... drugače gre preveč časa...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tisto, kar si poslala na mail so bla krasna stanovanja, luksuzna, okusno urejena, prostorna, svetla ... V glavnem super. Sej se tudi pri nas dobi marsikaj lepega, ampak vseeno se ne morem načuditi, koliko je tega škarta vmes.

    Časa gre pa res na tone s tem iskanjem. Agent praviš ... Ni slaba ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čakaj malo, se boste selili?

    OdgovoriIzbriši
  4. O, živjo, Tina! Ste že nazaj?

    Ja, mislim, da se nam kaže možnost najetja kredita. Banke so namreč spet malo znižale pogoje in nam dale upanje. Ko najdemo nekaj primernega, gremo. Če boš slišala za kakršnokoli stanovanje ali hiško, ki je vredno ogleda, sporoči prosim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja tokrat sploh nisem žalostna da smo nazaj. Napišem več v postu:)
    Vem za eno hiško v ŠIŠKI, pomoje bi vam bla všeč. Vprašam danes če je še na voljo,pa ti sporočim. Vrstna na Scopoljevi.
    P.s.
    Kolk postov mam za predelat:) Pa super,super krilo si zašila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, hvala za mail inza pohvalo o kikli. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. pravzaprav so to slike pohištva : /
    uršula

    OdgovoriIzbriši
  8. Točno tako. In to grdega pohištva (vsaj za moje pojme).

    OdgovoriIzbriši
  9. Tukaj v Singapurju je ravno obratno. Jaz tudi iscem stanovanje in obicajno na slikah izgleda vse ful super, potem ko pa prides tja...jao :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Haha, kako jim pa to rata? A to slikajo stanovanje s sposojenim pohištvom? Malo se hecam.

    Upam, da čim prej najdeš nekaj lepega in ugodnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, jaz gledam slike stanovanj v MB in se mi te, ki si jih objavila sploh ne zdijo najhujše :) Eni imajo res nastlano - in takoj se prepozna, kje imajo študente - pohištvo z vseh vetrov, vse nakramano, povsod pepelniki :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ka, verjamem, da je povsod podobno stanje. Zakaj bi se trudili, sej se na koncu vse proda.

    OdgovoriIzbriši