četrtek, 15. julij 2010

Šolske potrebščine

 
200 evrov. Malo mi je zastal dih. 200 evrov za šolske potrebščine prvošolčka. Kupili nismo nič manj in nič več kot tisto, kar je bilo na seznamu, vštevši šolsko torbico. V prodajalni Mladinske knjige. Đizs. Res nisem pričakovala tako visoke številke. Naslednje leto bomo po večino šolskih potrebščin verjetno šli v Spar ali Leclerc, morda bomo kaj ceneje prišli skozi. Kdo ve.

PS: Malo kasneje govorila s prijateljico in ugotovila, da lahko vse za šolo naročimo tudi preko spleta.

18 komentarjev:

  1. ojej. noro. ampak je pa vse ful lepo, še posebej peresnica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok pa stanejo še knjige???

    In ja, DZS-ja se je treba na široko izogibat, ker je tam vse dražje, kot pa, kot si že sama pogruntala, v različnih hipermarketih. S tem da imajo v sldenjih včasih še več izbire.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja to je pa kr! Mi smo dal 80 eurov. Res pa da ne potrebujemo torbe, in da nisem še kupila peresnice, barvic in flomastov (itak imamo vsaj 2 zaprta kompleta še doma), likovne potrebščine pa dobijo v šoli mi pa položnico:). Najbrž bomo na koncu na istem, sam sliši se manj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Drugo leto razmislite in naročite prek E-baya, al pa Amazona iz Amerike, sem slišala, da s carino vred cenej prideš skos. Mogoče pa samo zdj k je kriza.

    OdgovoriIzbriši
  5. Takole je na stvari ...

    Torbico smo vzeli srednjega cenovnega razreda, kar znese slabih 60 evrov. Knjige in učbenike dobijo del v šoli preko sklada, del smo jih kupili sami, sami pa seveda nosimo stroške vsega ostalega (od puščice do šablone, temper, zvezkov itd itd itd ...). In to vse skupaj znese 200 evrov in še malo čez.

    Sem govorila tudi z drugimi starši, koliko so kej zapravili, in vsi navajajo cifre preko 200 evrov (za prvi razred).

    Tako je, ni kaj. Samo da se bojo meli fajn in se pridno učili, pa bo vse ok.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, torba bo za 3 leta, peresnica takisto, to dvoje pa je bilo najdražje Pri nas so delovni zvezki za 1r letos 50€. Za 3r, v katerega gre mali, 71€, za 8r, v katerega gre tavelika, 82€. Puščici in torbi smo kupili lani, tako da bodo še za leto ali dve (tavelika je dobila Seven, ker vraga, prejšnji ruzak s koleščki je riknil prej kot v 1 šolskem letu). Še dobro, da dobimo vsaj učbenike iz učbeniškega sklada, ne ...

    OdgovoriIzbriši
  7. K: Ja, še dobro, da bo šlo veliko reči z nami naprej vsaj do 3. razreda, hehe, sicer bi bilo pa malo prehudo.

    K, a ti imaš tudi 3 otroke?

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se to zdi kar precej. OK, odšteješ torbico in puščico pa še vedno ni ravno malo. Jaz kupujem v Intersparu, imajo fine zvezke z dobrim papirjem, tam potem nabavim tudi tempere ipd. Drugje kupim samo flomastre in barvice. Par dni nazaj sem dala 50 EUR za kup zvezkov (mislim da jih je bilo okrog 14), dva risalna bloka, dvoje Aero tempere in nekaj drobiža (geotrikotnik, beležka, ovitki za zvezke, dve mapi). Čaka me še par malenkosti, če bo kaj treba dokupit, ampak je treba najprej doma narediti selekcijo, kaj je preživelo šolsko leto.

    OdgovoriIzbriši
  9. majcha: Ja, ja, drugo leto bomo malo drugače to izvedli. Letos mi je malo prepozno kapnlo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne, meni sta dva uiber in čez glavo zadosti :) Za 1r sem ti dala samo za primerjavo.

    OdgovoriIzbriši
  11. K: Hehe, ja, vprašala sem samo zato, ker si navedla ceno tudi za pručke. Se pa strinjam, da sta dva otroka obvladljiva, trije znajo pa marsikdaj iti čez rob. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Pri nas si večino knjig za 6 r. izposodimo iz šolskega sklada. Nekaj knjig je bilo treba kupit v paketu z delovnimi zvezki, je stalo 100 evrov. Kupit moramo še zvezke in ostale pritikline, še prej pa preverit, kaj od lanske opreme je uporabnega.
    Torba na kolesih je zdržala 1 leto in bo morala še eno. Puščico sem pred leti kupila res drago, tako na dva predala z zadrgo, brez elastik, ker pač ni pospravljala. Se je splačalo, jo samo operem vsake toliko in bo še.
    Ko je šla dečva v 1.r, smo mi dali malo manj kot 20.000 tolarjev, kolegica na drugi šoli pa 6.500??? Bolj dvomim, da so naši konec leta trikrat več znali :)))
    No, pa saj gre za vložek v otroke. Če so le delovni zvezki popisani, nimam nič proti, da jih kupujemo.
    Je pa nadležno, če ti čez leto otrok domov prinese kup položnic za kopiranje delovnih listov iz drugih virov, delovni zvezki za isti predmet so pa pol prazni.
    Otroci so res naši zakladki :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sonja: Ej ne vem, zakaj so eni tako mahnjeni na kopiranje. To tudi jaz opažam, otroci imajo učbenike, pa kao niso dovolj dobri, potem pa kopirajo na tone materjala. Nisem pa še slišala, da bi staršem izstavli račun za to v obliki položnice. Hmm ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Pri nas so račune izstavljali kar nekaj let, dokler jih ni eden od staršev (pa nisem bila jaz :) ) prijavil inšpektoratu. Potem so morali pa nehat in vrnit v letošnjem letu že zaračunano. Ravnateljica je povedala, da se drugi Lj ravnatelji pohvalijo, da to še vedno počno, čeprav vedo, da ne bi smeli.

    OdgovoriIzbriši
  15. Sonja: Ja, meni se tudi zdi, da tega ne bi smeli početi, čisto po kmečki logiki, ampak navadno marsikdo kaj izkorišča dokler se kdo ne zbuni.

    V našem vrtcu so pa recimo imeli plačljive krožke kar v dopoldanskem času, ko smo starši že plačevali program vrtca in to kar v skupinah, tako da je redkokateri starš upal svojemu otroku reči, ti pa ne boš hodil in boš samo od strani opazoval. In ker je povrh vsega to še nezakonito, so se starši anonimno uprli in stvar letošnje leto hvalabogu ni več potekala v taki obliki.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sandra pravi: "Torbico smo vzeli srednjega cenovnega razreda, kar znese slabih 60 evrov."

    Ja malo bo potrebno bolj premišljeno postopat :) Mi so dali zadnji teden v avgustu za torbo 28,75 € in sicer super torbo za otroka v šestem razredu, sicer pa je bila redna cena cca 80 €. Za otroka v prvem razredu sploh ni pomembna kakšna je torba, ker jo vzame domov samo enkrat na teden, pa še takrat jo navadno ne nosi sam. Je pa res, da torba mora zdržati vsaj tri leta, kakšna mora biti je pa je veliko odvisno od tega koliko jo otrok dejansko nosi (koliko daleč). Dati 200 € za potrebčine za prvi razred je pretirano in verjetno bolj "muha" mame kot otroka in šole.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hehe, Gaj. Ko bi bila res to le moja muha. Naše potrebščine po spisku so stale - reci piši - 210 evrov, vštevši torbico. S seboj sem imela le šolski spisek, nakupila vse potrebno in plačala. Tak je bil račun. Seveda si lahko misliš svoje. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja saj, pozabil sem, da je verjetno šola v velikem mestu dražja, kot pri nas na podeželju.
    Nič vam ne zavidam, vam meščanom, sploh z malimi otroki ne vem kako bi jaz shajal v Ljublani (pa ne mislim cenovno).

    OdgovoriIzbriši