nedelja, 25. julij 2010

Šivilje, pozor!


Knjige ... moja šibka točka. Preko spleta sem kupila knjigo z otroškimi kroji s konfekcijskimi številkami od 100 do 130 (recimo od četrtega pa do desetega leta). Samo en problem je. Knjiga je v japonščini.


Khm ... Takole je na stvari; vsaka fotografija ima detajlna slikovna navodila in kroje, po katerih nastanejo čudovita oblačila. Tiste, ki znate dobro šivati, boste takoj razumele, kako stvar skupaj sestavit, čeprav ne razumete japonskih pismenk. In ker jaz nisem še tako dobra šivilja, se bom raje najprej naučila japonsko. Medtem pa posodim knjigo komurkoli, ki bi želel kaj lepega zašiti za svoje mulce (večina stvari je za deklice, nekaj pa tudi za dečke).


No, tako ... katera se javi?

9 komentarjev:

  1. Oooohhh, mi smo tole že prerasli :( Pri 10ih smo bili včasih že pri 170 :)))
    So mi pa japonske šiviljske knjigice všeč in verjamem, da bo tudi tebi tale še prav prišla.
    Zdaj pa čakam junakinjo... ki nas po dražila z lepimi izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, jaz bi z veseljem poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja: Super!

    Moja prijateljica te je prehitela, tako da ti jo dostavim čez kaka dva tedna, velja? Če si iz Ljubljane, se kje dobiva, sicer ti jo pošlem, ni blema. Sem prou vesela, da ne bo čakala (samo) name tale lepa knjigica. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni pa ostaja en izvod knjige Sew what! Skirts

    http://www.amazon.com/Sew-What-Skirts-Fabulous-Fabrics/dp/1580176259/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1280129141&sr=8-1

    Če hočeš, ti jo podarim. Ima 16 osnovnih krojev in ideje, kako jih prilagoditi svojim meram.
    Je v angleščini :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kristina ... JA, PROSIM.

    Hvala, resnično. Juhu, sem vesela. Jeee!

    Moj mail je: zezelj@gmail.com. Povej, kje te dobim. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ok super, se že veselim. Sem pa iz Ljubljane ja. Čakam da se javiš. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, takoj, ko knjiga priroma nazaj do mene, te kontaktiram. Ajdi. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. super otroške revijice s kroji so tudi te: http://www.kroji.si/kroji/ottobre-design

    OdgovoriIzbriši