četrtek, 01. julij 2010

Polpete iz cuket


Moja falična ljubezen do bučk (kot je ugotovila alcessa) se nadaljuje, hehe. Tokrat smo za večerjo pripravili polpete iz cuket. Idejo zanje mi je dala Petra, sošolka s faksa. Hvala, Petra, pa upam, da ne boš huda, ker sem recept malce prikrojila.


Za osem polpetk potrebujete: eno večjo bučko, 2 jajci, moko, riban sir, česen, sol, poper, peteršilj.


Bučko olupite in naribate, nato ji dodate jajci, sesekljan česen, peteršilj, riban sir (po občutku), solite, poprate in primerno zgostite z moko. V večji ponvi segrejete olje. Maso date v ponev z žlico, naredite kupčke in jih malce potlačite, potem pa zlatorumeno zapečete z obeh strani.

Mi smo si zraven polpet privoščili še paradižnikovo solato in kruhke s smetanovim namazom. S kruhom pomazano.

9 komentarjev:

  1. Sandra...kdaj se lahko povabim na eno bučkasto pojedino ?...na načine od A do Ž ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, k tebi se pa res ne sme pogledat pred zajtrkom ali kosilom!

    Danes se držim tega, pa mi je vseeno hudo gledat tole! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tjažko, čaki da naumim še bučkin carpaccio, pa se pol zmeniva. ;)

    @Škorčica, oprosti. Predlagam, da sprobaš zadevo še ta večer. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, to bomo mi danes jedli...

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmmmmmmm dobro!! sam trenutno nimam niti ene od sestavin doma.... res bo treba kej v šoping :(

    veš kaj me pa zanima, zakaj zaboga lupiš zmer bučke?

    OdgovoriIzbriši
  6. Eeeej, super! Ne zamerim spremembe recepta, itak je to ena taka kuhinja 'po občutku'. Videti je slastno! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. @akvarij: Upam, da vam je teknilo.

    @Katarina: Ne, sej jih ne vedno. Tokrat sem jih pa, ja. Kaj vem, kakor me prime. :D

    @Petra: No, fino.

    OdgovoriIzbriši
  8. Je teknilo ZELO, danes delam spet...

    OdgovoriIzbriši
  9. akvarij, super! Morda pa še kdo dojema bučke na faličen način (šala).

    OdgovoriIzbriši