sobota, 10. julij 2010

Pod toskanskim soncem

Število dni od doma: 6
Prevoženih kilometrov:  1500
Število nasmejanih lic: 10


Letos sva se z možem odločila, da potujemo v velikem slogu. In čeprav imajo noči v šotoru v kampingu svoj čar, je bila odločitev, da šotor pustimo doma, kar dobra odločitev. V zameno smo se nastanili v agriturizmu z biološkim bazenom, obdanim z nasadi oljk, marelic, fig in sivke sredi prečudovite Toskane. Med nami rečeno, to bi moral poskusiti vsak vsaj enkrat v svojem življenju.


Podere San Lorenzo sem našla v Lonely Planetu pod rubriko: če se želite izgubiti v Toskani ali nekaj podobnega. Bila je ljubezen na prvi pogled. Sprva smo na tej posesti želeli ostati dlje časa, vsaj kakih deset dni, pa so bile vse njihove kapacitete žal že zasedene, zato smo uspeli najeti mansardo ''le'' za šest noči.


Plan je bil naslednji: izkoristiti prednosti zgodnjega zbujanja naših falotov, se pravi izkoristiti znosne dopoldanske temperature za ogled okoliških srednjeveških mestec, ter prenašati peklensko popoldansko pripeko ob robu bazena na domačem posestvu. Načrt se je izkazal kot zelo dober. Na ta način sva prišla na svoj račun midva z možem, ki sva uživala v mestih z bogato kulturo in božansko kulinariko, in otroci, ki so se ves popoldan podili med oljkami in skakali v bazen.





Tako smo obiskali Volterro, se kopali v Tirenskem morju, se zgubljali v prekrasni Sieni, nakupovali v San Gimignanu in se gužvali v Pisi.


Se nadaljuje ...

12 komentarjev:

  1. Sanjsko. Super post.
    Ker naviram za Toskano že nekaj let in ker sva si končno kupila malo boljši rabljen ;)avto nameravava midva tak plan izvesti septembra... če bo vse po sreči. Tudi jaz sem glede nastanitve gledala predvsem kmetije, ki so res super urejene, neverejetno kaj vse nudijo, ponedkod pa zraven še kaj domačega pridelajo (sir, olje..) in je to le še bonus. Upam,da tudi nama uspe.

    Komaj čakam nadaljevanje :)

    lp.ana

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, še to se hotela dodat....tale blog je bil odkrit pred nedavnim.... Tako sproščeno in pozitivno pisanje. I like. A lot.

    a.

    OdgovoriIzbriši
  3. O dobrodošli doma! O tem, da vas je Toscana navdušila ni bilo dvoma. V pričakovanju nadaljnih fotk in zgodb vas prav lepo pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  4. @ana: Pozdravljena. Me veseli, da ti je tale mali blog všeč. Ej, Toskana je res krasna, predvsem tisti del okrog Voterre. In turističnih kmetij z bazeni je tudi polno. Vsaka nudi še celo paleto svojih izdelkov. Mi smo denimo ob odhodu dobili liter domačega olivnega olja.

    Če bosta šla, si resnično umislita tudi bazen, ker je vročina velika. Morje pa ne tako zelo blizu.

    @Tina: Oj, živjo, evo nas opet. Ma je blo fajn. Sem te ubogala in si kupila en vrhunski acceto balsamico. Prva liga. No, sej se vidimo.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooooooooooo dobrodošla nazaj! si bila besno pogrešana, jutranja kava ni prava če ni bloga zraven :)
    v nestrpnem pričakovanju potopisa... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, res sanjsko.

    Komaj čakam nadaljevanje! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. @Katarina: O, soseda, sej sem tudi jaz kdaj pomislila na vas, veš. Sam mi je kava zjutraj vseeno teknila. ;)

    @Škorčica: O, živjo, Škorčica. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sandrica, velkam bek! Sem pogrešala tvoje objave. O, Toskana, o,........... Pa palio, pa San Điminjano, pa muzej mučilnih naprav, pa .....
    Jaz, uboga "nesrečnica", pa kot nasedli kit počivam v hladu naše hiše in se tolažim, da bomo tudi mi čez kaki 2 leti dočakali Toskano ...

    OdgovoriIzbriši
  9. O, scrklanka, živjo. Vidim, da si se tudi ti že potepala po teh koncih ... in jih vzljubila. :D

    Kako pa kaj pri vas, a je naraščaj že?

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, pa ne samo enkrat! Še v študentskih časih.
    O, ne, sta še dva slaba meseca - zato pa sem kot nasedli kit. To vročino res težko prenašam.
    Sem se pa zelo zelo polenila - komentiram sploh ne več, te pa dnevno in z zanimanjem berem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Upam, da ti čas do poroda čim prijetneje in hladneje mine. Zadnja dva meseca sta verjetno najhujša, ja. Kar ne pride pa ne pride tisti datum poroda. Držim pesti.

    Fajn bodite.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo! Sem preiskala tvoj blog, da sem našla tele zapise o Toskani. Mi lahko prosim poveš, kje na netu ste našli tole hiško, ste bili z njo zadovolnji, je bila ravno dovolj blizu od vsem mest, ki ste jih obiskali,...? :-) Hvala že vnaprej!

    OdgovoriIzbriši