petek, 02. julij 2010

Oblekici

No, pa sta nastali. Za Živo in za Manco.


14 komentarjev:

  1. prekrasno, všeč so mi čipkaste naramnice. a lahko napišeš kakšna navodila za izdelavo oblekic?
    uršula

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta.
    Mater, si pridna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Špela: Hvala. Meni sta tudi super všeč. Pa puncama tudi. :D

    @Uršula: Joj, kaj si me pa zdej vprašala, haha. Bom poskusila biti čim bolj smiselna.

    Torej ... Za 6 letno punco odrežeš en kos blaga 1m v širino in 55cm v dolžino. Vse robove cikcakasto obšiješ. Nato zgornji del, kjer bo prsni koš, nabereš. To narediš tako, da nastaviš stroj na maksimalno napet cvirn in na največjo dolžino šivov, kot da bi želela ''fušat''. S to nastavitvijo stroj zelo nabere blago (to je trik). Ko je blago nabrano, zašiješ po dolžini, da dobiš oblekico. Zarobiš spodnji rob in samo še prešiješ nabrani del s čipkastim trakom ter prišiješ naramnice.

    Oblekica je gotova v pol urce. Čisto preprosto.

    OdgovoriIzbriši
  4. akvarij: Hvala. Ne, ne govorit, da sem pridna, samo malo zasvojena. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. nekatere odvisnosti niso tako slabe :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super oblekici na luštkanih punčkah. Res je corti vse v kompletu

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW!
    Super oblekci in super lušni punci!
    Navijam še za hlače za hlačmana!:))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Eko, jaz jo grem glihkar zdaj narest za nečakinjo. Blago in čipke sem pri materi porufala, članek sem oddala ... naj se vikend začne.

    OdgovoriIzbriši
  9. @Špela: Res je, odvisnost od šivanja me ne moti. Bolj odvisnost od kave in čokolade. :D

    @Andreja: Hvala.

    @alcessa: No, sem vesela, da ti je všeč. Da ne boš rekla, zakaj sem ji že poslala blago. Hvala še enkrat za krasno blago. :D

    @Tina: Hvala. Hlač si ne upam kar tako šivat. Za to bi rabila kroj, jaz pa s kroji nisem še na ti. Se vidimo.

    @K: O, super, boš kje objavla, kaj si zašila?

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, moram priznati, da jaz skupaj z zadevo zmeraj odstopim tudi vse pravice in dolžnosti novemu lastniku in takoj preidem v stanje duha "it doesn't belong to me anymore"... Tako da, fušaj, paraj, kakor znaš in veš, kritike od mene pričakovati ne smeš...

    OdgovoriIzbriši