nedelja, 25. julij 2010

Nedelja dopoldan


Center Ljubljane je iz dneva v dan drugačen ... in vedno lepši. To, da so zaprli strogi center za promet, je naravnost čudovito. In tista nova promenada od Trnovega proti Prešernovemu trgu ob Ljubljanici je zelo lepa. In za nameček je svoja vrata ponovno odprla Makalonca.

Aaaa, lep sprehod je bil.




5 komentarjev:

  1. oo vidim da ste imeli danes enako pot kot mi...tale Preostanek odpadkov je tudi meni padel v oči :)
    In nova promenada...fajn!

    OdgovoriIzbriši
  2. jst sem se tut danes odpravilana sprehod po centru... WOW! čisto drugo mesto, res me že par mesecev ni blo tam in sem šokirana, in a good way, mesto je k novo, mesarski most je super zaživel, res je odprl prostor, nabrežje je fantastično

    skor sem se zaljubla v ljubljano danes

    OdgovoriIzbriši
  3. @Aleša: Tale naša Ljubljana ratuje super lepo mesto, vsaj v centru.

    @Katarina: Jaz sem se pa že nekaj let nazaj zaljubila v naše glavno mesto. Še posebej pri srcu mi je v poletnih mesecih, ko zadiha in imaš včasih občutek, da ti hiše šepetajo svoje skkrivnosti.

    Ampk tako kot je sedaj, je pa lepše kot kadarkoli do sedaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je Ljubljana iz dneva v dan lepša.
    Jankoviča sicer ne morem ne videt, ne slišat,
    treba pa je priznati, da je za mesto res naredil veliko.

    Samo še hčero čakam, da pride s počitnic, potem bova pa en dan naredili obhod.
    Je rekla, da bi si rada naše lepo mesto enkrat ogledala tako kot si ogledujeva evropske prestolnice - kot turista.:) Pa po moje bo naredila spet na stotine slik. Ko sva se vrnili s Francije, jih je bilo prek 2000 iz
    12-ih dni.(:

    OdgovoriIzbriši
  5. kaja, se strinjam, naj si mislimo o našem županu karkoli, kar je naredil za mesto je neverjetno.

    Iti po Ljubljani kot turist ... Super, zna biti zelo zanimivo. :D

    OdgovoriIzbriši